Ga naar inhoud

Anno 1503, hoe maak je cannons


Aanbevolen berichten

[quote:f768c85804="sdk"]Ik wil cannons hebben, ik zit al op 1100 level 3 mensen en heb carcoal industrie gebouwd en shipcanons geresearched maar kan nog steeds niet het gebouwtje keizen om canonon te maken (canon maker lijkt mij). Wanneer krijg ik deze.[/quote:f768c85804] Moet je scholen voor hebben,zodat men ervoor kan studeren. Kanonnen kun je trouwens in level 2 al hebben. En je moet genoeg ijzererts hebben en hout.
Link naar reactie
[quote:36e633e898="sdk"]A, dat ding dat je krijgt na researchen sword???. Die heb ik nog niet gebouwd, de armory ook niet, ik zal eens kijken.[/quote:36e633e898] Inderdaad,hoe het precies zit weet ik ook niet,maar ik heb al veel cannons gemaakt iig. Alleen soldaten kon ik niet meer trainen,dat houd op een gegeven moment op.Kreeg toen te horen dat de burgers niet meer in militaire dienst wilden en dat ik genoeg soldaten had. Ik heb alleen een probleem met handel drijven. Zit telkens zonder geld,en dan houd het op een gegeven moment op. Doe allemaal spul in de hamdel,zoals erts en zout,maar ik weet niet of ik dat zelf weg moet brengen of dat het opgehaald wordt of id.
Link naar reactie
Bij winst vragen moet je bij mij wezen :D. Ik zat op mijn laagste punt op 10000/50000 en zit nu weer op 35000. Mijn wist is zo'n 600 gemiddeld (400 (van de huizen zelf) tm 1500 (van handel) ). Als eerste moet je een trade agreement signen. Moet je ff zo'm knopje induwen en dan is dat gedaan. Klik dan op zijn warenhuis, daar staat sales en purchase (wat is koopt dus). Prop zo veel als je kan missen wat hij koopt in je schip en vaar er heen en joop dat je de eerste bent. Als hij steeds zelfde wil maak dan een automatic route.
Link naar reactie
[quote:3e76439788="sdk"]Bij winst vragen moet je bij mij wezen :D. Ik zat op mijn laagste punt op 10000/50000 en zit nu weer op 35000. Mijn wist is zo'n 600 gemiddeld (400 (van de huizen zelf) tm 1500 (van handel) ). Als eerste moet je een trade agreement signen. Moet je ff zo'm knopje induwen en dan is dat gedaan. Klik dan op zijn warenhuis, daar staat sales en purchase (wat is koopt dus). Prop zo veel als je kan missen wat hij koopt in je schip en vaar er heen en joop dat je de eerste bent. Als hij steeds zelfde wil maak dan een automatic route.[/quote:3e76439788] Jij hebt zeker een Engelstalige versie ofzo? Ik heb gewoon de Nederlandse.Ik heb zo'n automatiche handelsroute al geprobeerd.Ook doe ik dan producten in de verkoop,door op een het magazijn te klikken.Echter mijn schip neemt niks mee. Zal is kijken hoe ik zo'n handelsovereenkomst maak. Ik speel telkens op niveau van burger dus dan heb je nogal veel geld. Er komt helaas niks bij dmv handel. Ik zie er alleen maar constant geld afgaan. Daardoor kom ik niet verder als het niveau van kooplieden.
Link naar reactie
[quote:324e4942fe="turk2003"]is anno net als warcraft 3[/quote:324e4942fe] Anno is meer een simulatie spel. Je moet proberen zo veel mogelijk geld, inwoners, steden, bootjes, soldaatjes enz te krijgen. De nadruk ligt op het uitbouwen van een machtig imperium, waarbij soms een klein beetje oorlog nodig is. Warcraft 3 is meer een rts spel. De opbouw van je dorp en je recources (goud en hout) is erg simplistisch. De nadruk ligt meer op het oorlog voeren.
Link naar reactie
Um ben niet helemaal mee eens met je doelen. Ik speeld het spel om 1 andere gast te verslaan en daarvoor heb je toevallig tools en geld nodig en ga je daar dus voor zorgen. In een spel als anno 1503 kan iedereen zijn eigen doel kiezen. De 1 vind het leuk winst te maken, de andere om oorlog te voeren. Bij warcraft 3 is er maar 1 ding te doen en dat is de andere mollen. (Je kan wel hout blijven hakken maar dat bos is op een gegevenmoment ook op :P )
Link naar reactie
Je moet het niet verglijken met een ander spel. Je kan het alleen verglijken met Anno 1602. Toen ik Anno 1503 voor het eerst zag dacht ik dat ik de foute cd had gepakt omdat het er net zo als 1602 uitzag. Anno heeft wel een aantal grote nadelen. Graphics zijn niet top maar het ergste is het gedoe met die resolutie wisselingen. Het menu is in 640x480 en alle filmpjes ook, dit zorgt voor continu geklik (wissel) van mijn monitor. En die filmpjes zie ik op mijn gowone monitor niet eens, alleen op mijn tft scherm. Dit is echt schandalig, dit stamt uit de tijd van de rotte Myth rips van Twilight spellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...