Ga naar inhoud

kan rtcw et niet installeren - iets met filesize (2de pogin


Aanbevolen berichten

HEY MENSEN , LEER LEZEN !!!! mijn vorigge topic was geclosed omdat er niet gelezen was dat het een stand alone versie is die GRATIS TE DOWNLOADEN IS VAN DE OFFICIELE SITE !!!!!!!!! ook bedankt om dit ff te lezen nu de echte vraag, ik heb dus die LEGALE FILE gedownload, maar bij het installeren staat er dat de filesize nie overeenkomt met de verwachte filesize , mijn installatie file zou te groot zijn, maar met diezelfde file lukt het op een andere pc wel !!! iemand een idee ?? als je wat overmijn pc wil weten, vraag gerust. ik draai xp op shijf d (4 gig) en 98 op schijf c (20 gig) de file staat op de c shijf maar ik wil installen op xp.
Link naar reactie
[quote:ec3d87c145]HEY MENSEN , LEER LEZEN !!!! [/quote:ec3d87c145][quote:ec3d87c145]ik heb net enkele keren geprobeert rtcw et (return to castle wofenstein "enemy teritory") te installeren (stand alone versie). maar ik krijg enkel een zwart scherm met de foutmelding dat de filesize nie overeenkomt met het verwachte. dus download ik de file van een andere bron, krijg ik opnieuw juist dezelfde fout. een vriend downloade net dezelfde file en de installatie lukt perfect. iemand een idee ? (ik draai xp op mijn D schijf (4Gig) en 95 op mijn C schijf (20 Gig), de file staat op de C schijf) [/quote:ec3d87c145]Waar staat hier dat hij gratis gedownload is van de officiële site? :-?
Link naar reactie
hier is die site: [url]http://games.activision.com/games/wolfenstein/index.asp?section=et[/url] Voorlopig is het nog een testversie, maar de definitieve versie (6 levels MP) zal ook gratis zijn. Overigens heeft standalone niks met gratis te maken. Met standalone wordt hier bedoeld dat je de originele RTCW niet nodig hebt. [edit] zie ook [url]http://www.gamecom.nl/news.php?id=1226[/url] [/edit]
Link naar reactie
[quote:146de27356="Sk8tan"]ik vrees dat het aan mij eigen pc ligt, maar waar ?????[/quote:146de27356] Zet je install es op schijf C. als daar genoeg ruimte is. En als je [het klinkt een beetje raar] Panda antivirus hebt moet je de permanente beveiliging uitschakelen en het proces apvxdwin.exe en avengine.exe met Taakbeheer beëindigen. (AVengine.exe komt wel weer terug, maar dat is niet zo erg) Ik hoop dat ie zo wel verder wilt, bij mij iniedergeval wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...