Ga naar inhoud

betere game!!!!


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nog beter spel dan c&c Generals, maar niet zo'n spel waarbij je de hele tijd rondjes rent om anderen af te knallen. Het mag ook een wat minder goed spel zijn (Generals is nou eenmaal het ultime spel), maar wel erg goed en van het zelfde soort. Wie kan mij adviseren. :D :D :D
Link naar reactie
[quote:7e55ef00f2="mafketel2478"]Ik ben op zoek naar een nog beter spel dan c&c Generals, maar niet zo'n spel waarbij je de hele tijd rondjes rent om anderen af te knallen. Het mag ook een wat minder goed spel zijn (Generals is nou eenmaal het ultime spel), maar wel erg goed en van het zelfde soort. Wie kan mij adviseren. :D :D :D[/quote:7e55ef00f2] Een betere game, hmm, probeer 'PacMan' eens, vele malen leuker ;-) (C&C Generals zuigt nu eenmaal)... Serieus nu, Warcraft III is altijd erg leuk... Ook een potje Total Annihilation gaat er altijd in (oud spel van een tijd terug)...
Link naar reactie
[quote:d9486b39e4="Bosje"][quote:d9486b39e4="royzwiers"]generals zuigt inderdaad. ik bedoel speel dan gewoon RA2 of inderdaad total anhilation[/quote:d9486b39e4] Zuigt niet, je moet wel van strategie houden en belangrijker je moet strategisch inzicht hebben :wink: :P :lol: :D :) (LOL)[/quote:d9486b39e4] Strategisch inzicht, voor Generals? Voel jij je wel helemaal lekker? Trouwens, Picard, BG2 mag dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed zijn, het is geen RTS game en ik denk dat de topicstarter daar naar zoekt.
Link naar reactie
Mijn horizon verbreden zal niet zo snel lukken, ik ben al vanaf de eerst c&c verslaafd aan deze reeks. We spelen het altijd met zijn vieren :P :P (Leuk ga zo nog een potje spelen!) Ik neem aan dat Warcraft III ook over een LAN gespeeld kan worden, dit spel schijnt wel goed te zijn. Die ga ik morgen maar eens aanschaffen denk ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...