Ga naar inhoud

GTA Vice City probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb GTA Vice City voor de pc gekocht werkte allemaal goed, ik heb de game geinstalleerd, ging allemaal goed, toen ik het spel opstarten ging het ook goed, maar na een tijdje spelen ging mijn spel opeens heel langzaam, ik heb mijn computer opniuew opgestart maar had nog steeds hetzelfde probleem, toen dacht ik ik download even nieuwe drivers voor mijn 3d kaart "Geforce 4 mx 64 mb" direct x geinstalleerd maar toen ik op gta vice city drukte starte opeens het hele spel niet meer op, ik krijg heel even een zwart scherm, maar daarna kom ik gewoon terug in windows, ik krijg geen foutmelding niks, ik heb gta vice city opniuew geinstalleerd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen en zeggen wat dit probleem is? :(
Link naar reactie
DirectX 9.0 word door GTA VC zelf al geinstaleerd. je kan echter DirecX 9.0[b:95c6396d74]a[/b:95c6396d74] instaleren. wat heb jij gedaan? welke driver heb je geinstaleerd? Detonator FX 44.03? daarmee moet hij werken. Ik heb hem vandaag nog bij mijn schoonouders op een systeem met een GeForce 2 MX 32mb geinstaleerd. met 44.03 drivers en DirectX 9.0[b:95c6396d74]a[/b:95c6396d74]. daar draait hij prima.
Link naar reactie
[quote:d2bc256bec]nee dat terug klappen kun je verhelpen door de file gta_vc.set te verwijderen. gewoon even naar zoeken[/quote:d2bc256bec] heb ik verwijderd, maar nog steeds hetzelfde probleem [quote:d2bc256bec]DirectX 9.0 word door GTA VC zelf al geinstaleerd. je kan echter DirecX 9.0a instaleren. wat heb jij gedaan? welke driver heb je geinstaleerd? Detonator FX 44.03? daarmee moet hij werken. Ik heb hem vandaag nog bij mijn schoonouders op een systeem met een GeForce 2 MX 32mb geinstaleerd. met 44.03 drivers en DirectX 9.0a. daar draait hij prima.[/quote:d2bc256bec] mijn systeem is snel genoeg zou ik zelf zeggen, ik ben gewoon naar de site van nvida gegaan en daar de nieuwste drivers voor mijn geforce 4 mx gedownload
Link naar reactie
Je systeem is ook snel genoeg. zoals ik al aangaf draait het spel zelfs op een GeForce 2 MX 32mb. het volgende zou ik proberen: Verwijder GTA VC Verwijder alle drivers. (zie FAQ van het videokaarten gedeelte van dit forum) Instaleer opnieuw de Detonator FX drivers (44.03) Instaleer GTA VC opnieuw.
Link naar reactie
[quote:2a557e6035]en het is ook aan te raden geen achtergrond programma's te draaien. Misschien raakt het geheugen vol en gaat hij terug naar Windows. [/quote:2a557e6035] Daar kan het niet aan liggen want ik heb 256 mb ram en als ik gta opstart staat er niks op de achtergrond alleen mijn geluid volume regelaar voor de rest niets Je systeem is ook snel genoeg. zoals ik al aangaf draait het spel zelfs op een GeForce 2 MX 32mb. het volgende zou ik proberen: Verwijder GTA VC Verwijder alle drivers. (zie FAQ van het videokaarten gedeelte van dit forum) Instaleer opnieuw de Detonator FX drivers (44.03) Instaleer GTA VC opnieuw[/quote] Ok, zal ik proberen, moet ik ook direct x verwijderen?
Link naar reactie
Heb alles gedaan wat je zei maar hij werkt nog steeds niet, wat ik wel gek vind want eerst deed ie het wel gewoon :( :cry: :-? ik ga nu windows opniuew installen kijken of hij het dan doet [quote:e75da5ea4c] - C: formateren - Windows 98 opnieuw installen - Driver Detonator FX driver (44.03) in een keer isntalleren - GTA - Vice City installeren [/quote:e75da5ea4c] Ik ben nu bezig met windows, ik vertel wel als het gelukt is of niet :cry: :P
Link naar reactie
Ik heb onboard sound gedeinstalleerd en GTA weer gespeeld, nu deed hij het gewoon normaal/snel, ik moest hem alleen wel in 800x600 zetten in 32bit anders ging hij soms een beetje langzaam, ik wil wel sound bij mijn spel dus ik wil een: Creative sound blaster digital 4.1 kopen, is dat genoeg?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...