Ga naar inhoud

wat zoeken mensen in een clan


Aanbevolen berichten

Een clan, voor iedereen toegankelijk maar als ik kijk wanneer ik on-line game dan zijn er toch nog een heleboel die niet bij een clan zitten. Wat zal je weerhouden of waarom zal je er nu juist wel bij willen zitten. Ik ben benieuwd omdat ik nog leden zoek voor mijn nieuwe clan, en graag wil weten hoe de gamers over zoiets denken. wil je meer van mijn clan weten klik dan even op het icoontje of stuur een persoonlijk bericht.
Link naar reactie
het ligt er ook maar net aan of je zin hebt om in een clan te gaan.. kijk, allereerst moet je toch wel tijd hebben om op trainingen te komen, matches spelen etc.. nu als je eens een enkele keer online gaat, en het niet kan opbrengen om tijd vrij te maken om bij een clan te gaan, waarom dan joinen? toen ik nog bij een clan zat met Ghost Recon, toen was het hartstikke leuk, en alles, maar om elke zondagavond vrij te maken, om te moeten trainen (is wel een vereiste vindt ik ) daar heb ik ook niet altijd tijd voor.... ik vindt dat als je al bij een game clan gaat, je toch wel wat inbreng en initiatief moet tonen, dus ook vaak online zijn.. ow jah, en spammen voor je website/clan wordt niet echt op prijs gevonden hier.... ennuh, als je leden moet hebben, zorg dan iig dat je site werkt.. :wink:
Link naar reactie
[quote:cdfcdc57cd="turbulence"]het ligt er ook maar net aan of je zin hebt om in een clan te gaan.. kijk, allereerst moet je toch wel tijd hebben om op trainingen te komen, matches spelen etc.. nu als je eens een enkele keer online gaat, en het niet kan opbrengen om tijd vrij te maken om bij een clan te gaan, waarom dan joinen? toen ik nog bij een clan zat met Ghost Recon, toen was het hartstikke leuk, en alles, maar om elke zondagavond vrij te maken, om te moeten trainen (is wel een vereiste vindt ik ) daar heb ik ook niet altijd tijd voor.... ik vindt dat als je al bij een game clan gaat, je toch wel wat inbreng en initiatief moet tonen, dus ook vaak online zijn.. ow jah, en spammen voor je website/clan wordt niet echt op prijs gevonden hier.... ennuh, als je leden moet hebben, zorg dan iig dat je site werkt.. :wink:[/quote:cdfcdc57cd] heel leuk maar mijn site werkt ook. maar als .tk plat ligt kan ik er weinig aan veranderen. Ten tweede. hier heb ik het al overgehad met E gozeling en heb me bericht al aangepast. Tot dusver heb ik hier nog geen reaktie op gehad. MzzL
Link naar reactie
bij deze mijn reactie: IMHO gaan mensen bij een clan, om zo verder te groeien in een bepaald spel (bv ut2k3), een 'redelijke' clan bied je veel meer dan geen clan..... (Lekker duidelijk dus) Ik bedoel dus, dat je met een clan in elk geval de mogelijk hebt om het tegen andere clans op te nemen, of binnen je eigen clan te trainen. Hiermee kan bereikt worden dat jeje gaat aanpassen aan de manier waarop je clangenoten spelen. Ook kan je door kritiek te krijgen op bijvoorbeeld je afweer en of voortbewegen, jezelf drastisch verbeteren... Ik denk dat ik bij deze de hoofdzaken wel redlijk tepakken heb,....... In elk geval nog veel succes met je clan ;) Greetz: E-razoor (`B...-K.....`
Link naar reactie
na aantal reden dat ik niet bij een clan zit. 1 soms zijn er dagen dat ik echt geen tijd heb om te game. klinkt mieterig maar school gaat voor de computer. 2 sommige clans hebben zulke slechte leden. die bakken niks van het spel. maar goed zulke mensen moet je aan de andere kant ook een kans geven. en als laatste en belangrijkste. me internetverbinding trekt het niet om online te game. wou eerst ut 2003 kopen om hem op internet online te spelen. maar met de demo mag ik blij zijn als ik eens een keer een ping van 130 heb. is heel uitzonderlijk meetstal is ie 170 tot 300 of zo. met zo hoge ping is er helaas geen beginnen aan :evil: p.s dan is er ook niemand die vraagt of je hun clan wilt :D
Link naar reactie
\\hello Je hebt verschillende soorten clans... Bij sommige heb je verplicht een aantal trainingsdagen, mits deze niet op vreemde tijden vallen kun je deze gewoon inplannen, of anders skip je deze clans gewoon.. Bij andere clans, mag je als je niet kan gewoon wegblijven. Wel is er vaak een algemene trainingsavond (meestal volgens mij op zondag). Je wil toch niet zeggen dat je je huiswerk aleen op zondagavond maakt, of wel soms?????? greetz, E-razoor
Link naar reactie
DCC is begonnen met een groepje vrienden, leek wel relext om zelfde tag te hebben ondertussen hebben we site enzo en zijn er ook mensen uit andere delen van het land. Is gewoon gezelliger om te soffen emt iemand die je "kent". De reden voor de tag ([DCC]) is dat je snel kan kijken of er iemand aan het spelen is die je kent en zodat je neit elke naam hoeft in te voren.
Link naar reactie
Het ligt IMHO ook heel erg aan de community waarin je speelt. Ik ben een tijdje leader geweest van een Strike Force clan, en die hebben een relatief kleine community, dus als je daar een tijdje in vertoeft krijg je al snel naamsbekendheid. Zoals eerder gezegt kan je een hoop van elkaar leren in clans, maar je moet idd ook de mindere spelers de tijd gunnen om het te leren. Dat is teamplay, je speelt een spel met zijn allen, en alleen door samenwerken kan je in wars de overhand krijgen. Omdat niet elke speler gelijk is, kan je ook hun taken er op aanpassen. Zo laat je een minder ervaren speler bij een rush natuurlijk niet voorop lopen, maar die kan je beter inzetten als sniper cover bijvoorbeeld, totdat ze de maps en hun knelpunten ed beter leren kennen. Practice is idd een must, al is het alleen al om op elkaar ingespeeld te raken. Maar ook dat kan best lachen zijn, ook als je het wat minder serieus aanpakt kan het evengoed wel doeltreffend zijn. Trainingstijden kan je gewoon met elkaar afspreken, net wat iedereen het beste uitkomt.
Link naar reactie
Een reden die volgens mij nog niet is genoemd is dat veel on-line games zijn ontworpen om met tactisch samenspel een overwinning op de tegenpartij te halen. Zonder clan merk je vaak dat, hoewel samen in 1 ploeg ingedeeld, ieder voor zich werkt. Je mist dan de extra diepgang binnen de game die je met een clan wel hebt.
Link naar reactie
Het is inderdaad vaak zo dat clans 'eisen' dat je altijd traint en/of mee speelt... dit is voor veel mensen een groot struikelblok. Echter, het is ook mogelijk om in een community mee te doen. Hierdoor zijn er vaak honderden mensen die lid zijn en vervalt het vereiste dat je mee 'moet' doen aangezien men toch wel genoeg mensen heeft. Voorbeeld: ALLIED FORCE Allied CINC: KaMiKaZi Allied Force: 831 AXIS FORCE Axis CINC: Free willy Axis Force: 830 Zoals je ziet heb je dat +800 man per kant ... dan maakt het simpelweg niet uit als je een keer niet kan/wilt... ;) Ik weet niet of het een probleem is, maar ik bedoel o.a. deze site [url=http://bf1942.battleforeurope.com/]bf1942[/url]
Link naar reactie
Ikzelf zit in een Mohaa clan en het is echt heel erg leuk om met een aantal mensen te spelen om zo beter te worden... echt veel leuker dan dat je niet in een clan zit...... je moet idd wel soms tijd vrijmaken voor wars en trainingen maar dat heb ik er wel voor over, onze wars zijn namelijk altijd hilarisch :roll: het gaat er dan ook bij mij niet om dat je goed bent of niet (ben ik wel maar ok :D ), maar dat je plezier hebt.
Link naar reactie
[quote:24248fb2b2="Salv"]Als er nog mensen zijn die UT spelen? Ik wil namelijk ook in een clan maar dan een die wat oudere spellen speelt. (UT en CS) Al schijnen die soorten clans wel heel moeilijk te vinden in het dagelijkse graphics-paradijs[/quote:24248fb2b2] Kijk voor CS clans eens op de XS4ALL servers bijvoorbeeld. Daar zwerven zat clans!
Link naar reactie
[quote:17665b0024="sdk"][quote:17665b0024]Voorbeeld: ALLIED FORCE Allied CINC: KaMiKaZi Allied Force: 831 AXIS FORCE Axis CINC: Free willy Axis Force: 830 [/quote:17665b0024] Zo dat wordt een zware clanwar. Iedereen heeft zeker een p6 en een 100 mb/s aansluiting :P[/quote:17665b0024] Hahahaha... Nope... het zijn wars van 12 uur lang (1800 uur t/m 0600 uur). Servers zijn 30 vs. 30 man ... Iedereen heeft dus wel een kans om mee te doen ... Zit er iemand al wat uurtjes op, dan gaat deze weg zodra de server vol zit en er iemand bij wilt (mooie van Ts *Teamspeak*). Van te voren wordt er wel gelukkig een strategie bepaald zodat er geen verwarring is... ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...