Ga naar inhoud

Unreal2 super instabiel


Aanbevolen berichten

Ik wordt gek van dit spel. Eerste keer ging al in de tutorial fout, blauw scherm in XP is echt zeldzaam maar hij krijgt het voor elkaar. Toen update. Maar pas laadde een savegame niet omdat hij na het laden in pause mode ging waar hij niet van af wilde. Maar nu komt het ergste: Ik laad een savegame start vervolgens mmijn pc ineens helemaal opnieuw op. Gvolg[b:8f0e10b10b] 400 MB aan downloads weg door corruptie van de files (was aan downloaden met emule[/b:8f0e10b10b] Iemand anders ook problemen En nee kom niet aan met is zeker illegale beta want dat is het niet.
Link naar reactie
vrij frappant ik heb nergens last van... Zelfs niet op een "oude" p3 800. Hij is wel zeer intensief voor je intern geheugen. Op een beetje normale resolutie ben je zo je 512 aan ram kwijt. Het vliegt gewoon weg. Misschien dat je pc het niet aan kan... Een driver conflict is ook een oplossing, installeer de drivers van je videokaart opnieuw en idd dx9 zou ook een mogelijke oorzaak kunnen zijn!!! Succes
Link naar reactie
[quote:8e617ce161="sdk"]Ik wordt gek van dit spel. Eerste keer ging al in de tutorial fout, blauw scherm in XP is echt zeldzaam maar hij krijgt het voor elkaar. Toen update. Maar pas laadde een savegame niet omdat hij na het laden in pause mode ging waar hij niet van af wilde. Maar nu komt het ergste: Ik laad een savegame start vervolgens mmijn pc ineens helemaal opnieuw op. Gvolg[b:8e617ce161] 400 MB aan downloads weg door corruptie van de files (was aan downloaden met emule[/b:8e617ce161] Iemand anders ook problemen En nee kom niet aan met is zeker illegale beta want dat is het niet.[/quote:8e617ce161] Maar je had wel een tweede programma lopen ... gezien de eisen die U2 aan je systeem stelt is dat nogal onverstandig. 't zou me niks verbazen als dat programma je problemen heeft veroorzaakt. btw : die patch voor U2 was/is alleen voor de Noord-Amerikaanse versie ! Het kan best zijn dat ie absoluut niet werkt of problemen oplevert bij een officieele europese versie ...
Link naar reactie
O? dat stond er niet bij. dat dedoe van alleen voor noord amerkia. Ik heb volgens mij gewoon de europa versie. En kijk in mijn sig, met mijs system specs is echt niks mis. Maar eerste keer dat ik speelde crashte hij dus daarom ging ik een patch zoeken op www.unreal2.com . Toch raar dat ze er niet bijzetten dat ie alleen voor VS is.
Link naar reactie
Ik heb met Unreal 2 ook wat problemen gehad. Bij mij ging het vaak fout als er meerdere dingen tegelijk gebeurde, deur open, explosies, bewegingen, en bots bij elkaar.... Meestal bleef het geluid even in een loop hangen, en klapte Unreal2 er helemaal uit. Een blauw scherm in XP heb echter nog niet voor elkaar gekregen, bij mij kwam Unrea keurig terug met een report met de vermelding van de rootcause. Niet dat dit veel hielp, maar toch. Uiteindelijk heb ik in het spel de geluids instellingen van UAX afgezet (Heb wel een surround kaart met UAX) en voila....geen problemen meer, en het spel verliep ineens een stuk beter. Verder sluit ik me helemmal aan bij het vorige commentaar: Unreal 2 vraagt ontzettend veel van je machine. Alles wat je PC extra aan het doen is zorgt voor schokken/problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...