Ga naar inhoud

iemand deze console al geprobeert?


Aanbevolen berichten

Ik had vroeger eens zo'n ding gekocht. Niet bij tellsell, maar het kwam op hetzelfde neer, zelfde spelletjes, enz. Spelletjes zijn eerst wel grappig. Maar toen kwam ik er achter dat in de menu lijst van de spelletjes de zelfde spelletjes meerdere namen hadden. Dus niet 84 spelletjes, maar een stuk of 60, waarvan sommige een dubbel met een andere naam. Je hebt ook geen mogelijkheid om iets op te slaan. Maar het #$#$ste was nog wel dat na een maand de eerste controller kapot was, en na 2 maanden het hele ding. Maar nog maals, dat ding van mij lijkt niet op die van tellsell. Maar als ik de spelletjeslijst ( en ik heb de stomme reclame gezien) zo bekijk lijkt het precies hetzelfde als het spellending van mij.
Link naar reactie
tis een 8 bits console, die echt een walgelijk vervelend reclamefilmpje gebruikt :) Dus vergelijk de kwaliteit maar met de eerste nintendo console en dan waarschijnlijk ietsje slechter...(vroeger leek alles beter) persoonlijk snap ik topicstarter wel, /me wordt ook altijd helemaal nostalgisch alsik bijvoorbeeld pong of space invaders zie... ik denk wel dat je met welke pc dan ook dezelfde spelletjes gewoon kunt spelen als je ze weet te vinden, dus de noodzaak ?
Link naar reactie
't is "TellSell" die het aanbiedt ... gezien de 'kwaliteit' van de spullen die daar verkocht worden en de manier waarop dat gebeurd is het m.i. nog niet eens de helft waard. Volgens mij lijkt het niet alleen maar op de eerste nintendo-console, maar is het een (goedkope) cloon. De spelletjes die ze lieten zien leken tenminste verdacht veel op de spellen uit die tijd. Een pc is m.i. niet echt een alternatief ... tenzij je een pc-spel kent dat ook lightguns gebruikt ?
Link naar reactie
Die reclame is echt belachelijk. "He, dat doet me denken aan dat spel met die 2 broers, hoe heet het ook alweer?" :wink: Lijkt in de verste verte niet op Mario maar goed... DIt is echt zo'n cadeatje dat je dan van je oma krijgt. En jij maar doen ofdat je het fantastsich vindt. :lol: 1 voor € bla bla bla en de 2e voor € bla bla... Ofdat je een 2e zou willen :(
Link naar reactie
Er zullen best 84 spellen op zitten ... de vraag is eerder : welke zullen de moeite waard zijn om te spelen ? Zelfs als je langs de graphics heen kunt/wilt kijken dan nog stikt het waarschijnlijk van de slechte clones. Dan kun je beter een PS2 met de atari-consolegames verzameling kopen (en dan heb je de *echte* Atari-klassiekers). Een pc met een emulator is wel leuk, maar niet iedereen wil zo'n onding in de huiskamer. 't is ook lang niet zo gebruikersvriendelijk als een console.
Link naar reactie
dat ding is inderdaad zonde van je geld. sommige spelletjes van vroeger zullen best nog een keer leuk zijn om te spellen. maar het uren speel plezier wat ze je beloven zal je er niet uithalen. daarvoor is het te oud en te veel nagemaakt van andere console. dus houd je geld in je zak of koop er iets anders voor :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...