Ga naar inhoud

Postal 2 demo is er !


Aanbevolen berichten

[quote:b19ea87f27]Met GTA 1 en 2 heb ik me toch geamuseerd, maar daar had je het idee dat het niet alleen ging om het vermoorden van iedereen die je tegenkomt. Ook had je geen 'puur' racisme en weet ik het wat. Postal 2 is gewoon ziek en het slaat nergens op... [/quote:b19ea87f27] LOL, homo's neerknallen noem ik ook geen racisme, dat is toch geen ander ras ofzo :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

was er eerst ook erg sceptisch over.. echter na het vanavond toch nog maar een paar keer spelen kreeg ik er meer lol in.. ok, iemand de kop afslaan met een schep heeft inderdaad weinig te maken met enig realisme, maar er zijn wel meer spellen waarmee je iemand kan onthoofden bijvoorbeeld.. op de een of andere manier leg ik toch een beetje de link naar carmageddon, dat was een superspel, erg gewelddadig, mensen helemaal aan puin rijden voor punten, maar toch was het een super spel.... dit is hetzelfde verhaal, geen goed verhaal, maar een overdosis aan extreem geweld, en dat is juist waar je zoveel mensen mee pakt.. iedereen wil wel eens lekker uit de band springen, en lekker onnozel rammen... nu, dat kan dus mooi in dit spel... geen moeilijke verhalen en missies, nee je moet een pak melk halen, en ondertussen kan je je fantasie even loslaten op de bewoners van het stadje... wees eerlijk, hoe een open spel wil je nu nog hebben dan?
Link naar reactie
Ik denk dat een iets betere verhaallijn dan 'ga een pak melk halen' leuker was geweest. Probleem alleen is dat de hoofdpersoon een 'normaal' persoon is in een 'normale' wereld. Dus tenzij je een scenario als 'Vice City' pakt zie ik geen mogelijkheid om er nog wat beters van te maken. // --------- Als ik met het pak melk terug bij het huis kom dan meldt het scherm dat de volgende wapens/onderdelen nog te vinden moeten zijn : - hunting rifle - molotov cocktail - catnip - grenades En hoe kan ik in hemelsnaam die hond africhten ? btw : met die hash/health-pijp moet je oppassen. Op een gegeven moment krijg je hartkloppingen en zakt je gezondheid +/- 25 punten. *ouch*
Link naar reactie
[quote:3c8b262445="BA"][quote:3c8b262445="Juggernaut"]Als ik dat spel download beledig ik mijn ATI 9700Pro,... :P[/quote:3c8b262445] Het is anders een nieuwere engine dan UT2003 ;)[/quote:3c8b262445] Ik weet het,... goede grap he :lol: Ik zou het er zo niet aan zien,... Unreal zag er nog beter uit imho!
Link naar reactie
[quote:6b6ac6e0ec="JaFO"]Ik denk dat een iets betere verhaallijn dan 'ga een pak melk halen' leuker was geweest. Probleem alleen is dat de hoofdpersoon een 'normaal' persoon is in een 'normale' wereld. Dus tenzij je een scenario als 'Vice City' pakt zie ik geen mogelijkheid om er nog wat beters van te maken. // --------- Als ik met het pak melk terug bij het huis kom dan meldt het scherm dat de volgende wapens/onderdelen nog te vinden moeten zijn : - hunting rifle - molotov cocktail - catnip - grenades En hoe kan ik in hemelsnaam die hond africhten ? btw : met die hash/health-pijp moet je oppassen. Op een gegeven moment krijg je hartkloppingen en zakt je gezondheid +/- 25 punten. *ouch*[/quote:6b6ac6e0ec] Als je in dat huis naast de joue gaat, met dat bord beware of the dog, dan kan je in de kelder hondekoekjes pakken. Als je die dan aan je hond geeft, dan komt hij achter je aan en valt iedereen aan die jou aanvalt. Die molotov heb ik geloof ik boven de supermarkt gevonden, bij die fanatics. Catnip had ik idd ook, maar weet niet hoe. Misschien een kat oppaken? Hunting rifle en grenades heb ik nog niet gevonden. Build 927 lijkt me niet, dat was oa een Alpha test van UT2003 met een engine die half af was.
Link naar reactie
Na de missie dat je op je vaders graf moet pissen werd ik ontvoerd (in filmpje) door een stelletje homo's die mij toen mee namen naar een sm-martelkamer. Vervolgens liep het filmpje af. En toen zag ik dat de plaatjes rechtboven in beeld veranderd waren, ze waren zwart met punten. Vervolgens keek ik in de spiegel en toen zag ik dat ze de postal dude een leren-sm-pak hadden aangedaan. Toen heb ik de nichten eens even een lesje geleerd :) . Ik zal zo de screens even uploaden EDIT; sorry, screens duren nog even want tripod lycos doet het niet
Link naar reactie
Dankzij de timer-cheat heb ik eindelijk tijd gehad om een en ander te onderzoeken. De koekjes vind je idd in dat gebouw naast je huis. Het stikt daar van de ATF agenten dus een hoop munitie, bepantsering en de juiste wapens is een goed idee. Catnip heb ik ondertussen ook gevonden :) Bij de 'bar' op de container, dan over het hek heen lopen en op het uitstekende randje van het gebouw springen. Je zult de catnip zien liggen. Vandaaruit helemaal om het gebouw heen schuifelen en op het dak van de wasserij springen (health kits + pistolen). Vanaf dat punt moet je volgens mij via de electriciteits-kabels kunnen lopen aangezien ik via 'fly' het geweer op het dak van die nichtentent heb zien liggen. Die fanatici heb ik helemaal nergens gevonden. Terwijl ik wel op een gegeven moment een 3rd person view kreeg van allerlei npc's die rondwandelden.
Link naar reactie
de screens zijn klaar. Ik heb ze wel even in een link geplaatst, want ze zijn 1280x960. [url=http://members.lycos.nl/htmloefensite/postal1.jpg]klik hier[/url] [url=http://members.lycos.nl/htmloefensite/postal2.jpg]of klik hier[/url] [url=http://members.lycos.nl/htmloefensite/postal3.jpg]of klik hier[/url] [url=http://members.lycos.nl/htmloefensite/postal4.jpg]of klik hier[/url] [url=http://members.lycos.nl/htmloefensite/postal5.jpg]of klik hier[/url]
Link naar reactie
[quote:ce293d3ae7="BA"]LOL, is that the best you could do? ;) Even een rondje buiten lopen: [img:ce293d3ae7]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=93035[/img:ce293d3ae7][/quote:ce293d3ae7] woei, Mr. BA is weer eens bezig geweest. Hoe heb je die lijken allemaal bij elkaar gekregen? met de schep? heb je trouwens maar 15 FPS?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...