Ga naar inhoud

Iemand resencies dat GAMEN goed is?????


Aanbevolen berichten

zolang je maar niet steeds dezelfde route in UT2003 loopt of steeds dezelfde basis bouwt bij c&C zal je geen rsi krijgen. En ik doe altijd alles anders dus zal er geen last van krijgen. Als ik eendag aan een toernooi voor badminton meedoe krijg ik ook geen rsi en ik heb op de fiteness ook nog niemand horen klagen.
Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

*ahem* de officieele richtlijn voor beeldschermwerk (= iedereen die een computer gebruikt) is iets van maximaal 2 uur(!) werken en dan +/- een kwartiertje rust. Dus stoer doen met 'ik speel wel 4 uur' levert je straks wel degelijk problemen op. RSI merk je namelijk niet meteen ... da's nou net het gemene. Je merkt het pas na jaren. Het belangrijkste is gewoon niet constant in dezelfde krampachtige houding te zitten. Een monitor die op een fatsoenlijke hoogte/afstand staat is een van die dingen die daarbij helpt. Zeker op jonge leeftijd zou je absoluut niet zo lang hetzelfde mogen doen (en nee SDK da's niet zo simpel als gewoon een andere route nemen. Je moet echt je houding/werk wisselen en die muis neerleggen). Dus in feite hebben je ouders een verdomd goede reden om je te dwingen met spelen te stoppen ... een limiet van 2 uur en dan moet je maar eens wat verstandigs doen. Zoals een boek lezen bijvoorbeeld. Daar leer je net zo goed engels van en bovendien leer je dan ook de correcte grammatica & zinsbouw ;).
Link naar reactie
Ik zei ook nie dat ik 4 uur achterelkaar voor die PC zat. En als ik er langer als 2 uur achter zit dan zit ik echt niet iedere keer in dezelfde houding. Ook hebben we hier de monitor op een verhoging staan en voor mij is alle precies op maat. (bureaustoel kan beter majah...) Ik zit ook vrij rustig achter de PC. Gwoon, tijd zat etc........ (leren doe ik al zat op school :wink: )
Link naar reactie
[quote:861b7b3c37] Daar leer je net zo goed engels van en bovendien leer je dan ook de correcte grammatica & zinsbouw .[/quote:861b7b3c37] LOL, van een simpel spel als planetarion krijg je zeker geen RSI. Endaar leer je veel beter engels van. Voor de mensen die het niet kennen is een van de eerste online text based rts spellen. Houd in asteroids initiaten scheepjes bouwen en je suf mailen. En lezen moet ik al genoeg voor school, moet in totaal 12 boeken hebben gelezen.
Link naar reactie
pffffffff herinner me nie aan die lees ellende dat ze denken dat je daar nog iets van hebt opgestoken 15 keer nederlands 8 keer engels 8 keer duits nu inmiddels bijna 10 jaar later.... en wat blijkt de boeken die ik voor me lol las ( klein deel van bovenstaand) die staan me nog wel bij maar de rest... overigens zorg ik er wel voor dat ik van die ondersteunings dingetjes heb voor me muis en toetsenbord (polsen dus), maar die 2 uur??? Tis uiteraard wel beter, maar soms heb je het gewoon niet door. eerlijk gezegd tot het pijn gaan doen aan rug en handen enzo, dus er zit best wat in wat bovenstaand evrienden zeiden ...
Link naar reactie
ik word er in ieder geval niet agressief van en speel toch aardig vaak een (schiet) spel. ook niet als het bij een bepaald stuk niet lukt, ga ik gewoon terug naar windows en zeg verwijder....game..... en dan zeg ik altijd kut spel en dan lach ik :lol: . wat wel zo is, is dat mijn studie hier ten koste van gaat en ik zit pas in de 3e moet dus nog naar de bovenbouw :-? . ik heb ook nog nooit last van rsi ofzo gehad en zit aardig lang achter de computer. heb wel zo'n ergonomisch(of hoe je het ook schrijft) toetsenbord, maar dat is gewoon omdat ik dat lekker vind type. heb wel een gewone muis, maar heb liever een muis die bij de duim wat hoger zit, maar dat is ook omdat ik dat lekkerder vind zitten. soms merk ik het wel als ik te lang acher de computer heb gezeten.(5/6 uur ofzo) dan gaat soms ff alles draaien voor me hoofd, maar dan zet ik hem ook gelijk uit en ga iets anders doen. waar mijn moeder ook meezit (inderdaad) is dat ik meer sociale contacten moet hebben. verzin ik altijd de smoes dat ik msn heb. en verder ja verder weet ik het niet. dit was mijn verhaal hoe ik erover denk
Link naar reactie
[quote:15588d4754]soms merk ik het wel als ik te lang acher de computer heb gezeten.(5/6 uur ofzo) dan gaat soms ff alles draaien voor me hoofd, [/quote:15588d4754] 'K heb ooit 1 week lang de patricier gespeeld op mijn amiga 500. Continu en zonder slaap tussendoor. Dan wordt je wel een beetje maf ja. 'T is al een tijd geleden, daar niet van. Het hield me wel van de straat en op die leeftijd was ik allesbehalve braaf dus da's wel een voordeel. Was volkert nou een gamesaddict....... [quote:15588d4754]Computer is een goede combinatie met uitgaan hoor [/quote:15588d4754] Leg eens uit?
Link naar reactie
Meestal is het of je geld in een computer steken of je geld in uitgaan steken. Beide kan ook. (tenminste, als ik et voor elkaar krijg moeten dat er meer lukken :P ) Het was trouwens een reactie op (wat veel mensen denken) dat je als je computert geen mensen leert kennen. Je kunt langs computeren ook wel uitgaan hoor.....
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...