Ga naar inhoud

Davilex Europe Racing


Aanbevolen berichten

Europe Racing altijd goed gedaan. Onder Windows XP Home Edition een probleem. Wanneer het spel wordt geladen om te spelen, komt de volgende mededeling; Input exception in :D/work/Europa Racer/Code/LibSource/SCIPIO/Davi/Input/CKeyboard Device.cpp (216) Dierror: Failed to get keyboard data Eerst weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Wie weet een oplossing. A. Scheele
Link naar reactie
Heb je bij je toetsenbord een install-cd? Je zou het toetsenbord misschien opnieuw moeten installeren. Anders zou ik het ook niet weten. Je zegt ook dat 'ie het altijd heeft gedaan, was dat onder WinXP of onder een andere Windows versie. Het zou kunnen zijn dat ze in WinXP ander classes gebruiken voor het toetsenbord.
Link naar reactie
Bij option staat has foundd an unexpected error. In het compatibiliteitsmodus van Windows XP heb ik geprobeerd Windows 98 en ME, 2000 en NT. Niets helpt. Andere racespelletjes doen het wel. Ook de laatste van Davilex A 2 racer Goes USA werkt wel. Het is voor mij een volkomen raadsel. Een dualboot durft ik niet. Omdat de andere spelen wel werken.
Link naar reactie
Bij option staat has foundd an unexpected error. In het compatibiliteitsmodus van Windows XP heb ik geprobeerd Windows 98 en ME, 2000 en NT. Niets helpt. Andere racespelletjes doen het wel. Ook de laatste van Davilex A 2 racer Goes USA werkt wel. Het is voor mij een volkomen raadsel. Een dualboot durft ik niet. Omdat de andere spelen wel werken.
Link naar reactie
Beste mensen. Ik ben er achter gekomen. Davilex Europe Racing is niet geschikt voor Windows XP. Op de site van Computercollectief waar men spelen online kan kopen, staat bij Europe Racing niet geschikt voor Windows XP. Men is gewaarschuwd. Daar ik zelf eerst Windows ME hadt, was dat geen probleem. Maar nu met XP, kan ik Europe Racing in de prullenbak gooien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...