Ga naar inhoud

SYSDUMP.TXT


Aanbevolen berichten

HELP!!!!!!! :cry: Als ik Black Hawk Down speel :lol: dan kan na een tijd mijn pc zich zelf weer opstarten, vastlopen of het errorberichtje geven, SYSDUMP.TXT. Wat kan ik hier tegen doe? Ik heb een athln 700 met een Gfrc 256 videokaart en meer dan 300 mb interne geheugen en een 20 gig harde schrijf in 3 parties en dat alles met Wnd Xp pro. Mijn bios is nog uit 2000. Ik ben een leek in pc's dus kan je het uitgebreid uitleggen en anders helpt iemand me wel mee die er iets meer van afweet. Alvast bedankt!!!!! :wink: :roll:
Link naar reactie
Net voldoende, ik denk dat er te veel geheugen ram en van de 3d kaart wordt bezet door windows xp met zijn grafische schil. En dat gedoe met die drivers dat is hierzo op elk probleem een zgn oplossing. Terwijl het zelden hier aan licht. SP1 is wel goede tip maarja de mensen die deze niet hebben hebben deze niet omdat ze geen goede xp key hebben.
Link naar reactie
Ik heb de helpdesk van hun gebeld en het blijkt dat het een algemeen probleem is bij dit spel. Als het goed is wordt er nu door de makers er aan gewerkt aan een patch om dit probleem optelossen. Ik heb de laatste tijd wat forums over dit probleem gelezen en ook al heb je een snellere of betere pc dan is dit nog steeds niet verholpen. Nu heb ik van de helpdesk een FAQ doc. gekregen maar heb het nog niet er op gezet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...