Ga naar inhoud

Generals geen punten bij multiplayer


Aanbevolen berichten

[quote:4e4604b3e8]hallooo ik heb vandaag renegade gehaald (Orgineel) maar ik kan de pacht niet vinden bij de officele site als ik de spel open en dan naar multiplayer klik download die de pacht maar instaleer die het niet weet iemand een andere link om de pacht te downloaden. ------------------------------------------------------------------------------------- The Avenger Medior Die patch is echt wel op meer plaatsen op het internet te vinden. Zoek eens wat verder als alleen bij de officieële site. ------------------------------------------------------------------------------------- turk2003 Senior ik heb het al gevonden ------------------------------------------------------------------------------------- [/quote:4e4604b3e8] Net zoals deze belachelijke en nutteloze vraag? Waar slaat dit toch allemaal op?
Link naar reactie
[quote:6103998e7e]The Avenger Medior Die patch is echt wel op meer plaatsen op het internet te vinden. Zoek eens wat verder als alleen bij de officieële site. [/quote:6103998e7e] Heeeh, ik zie mezelf op het internet :D @turk2003 Als je die spellen illegaal hebt, zeur dan niet zo en koop ze. Weet je trouwens wel zeker dat je gewonnen hebt. Winnen is dus niet als eerste al je units kwijtraken :wink: @Hu'uruun Over post opkrikken gesproken. Jij zet ook 2 berichten onder elkaar. Er zit een knop Wijzigen boven je bericht :wink: .
Link naar reactie
[quote:f74a1a2879="turk2003"]En die renegade van mij is orgineel.[/quote:f74a1a2879] Wat wil je daar mee zeggen? Ik heb nooit gezegd van niet? Ik zeg alleen dat iets verder kijken dan je neus lang is een hoop nutteloze posts voorkomt... Ik zeg niet dat ik dat wel altijd doe (verder kijken dan...), maar het komt in ieder geval niet zó vaak voor...
Link naar reactie
[quote:a57d44fb1b]Ik begin sterk te denken dat je een illegale versie van Generals hebt. In je vorige topic was er ook al wat fout. Heb ej hem wel legaal? Breng hem dan terug naar de winkel, want zoveel fouten in een legaal spel is wel heel erg.[/quote:a57d44fb1b] [quote:a57d44fb1b]Geplaatst: 08 Apr 2003 18:39 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ja, die indruk krijg ik ook. Eerst dat gezeik over die serial waar van alles mis mee was en elke keer maar weer een nieuwe topic openen? Is dit gewoon een manier op je posts op te krikken? [/quote:a57d44fb1b] Wat maakt het nu uit of je illegaal of legaal hebt?. Voor de punten in ieder geval zeker niet, weet waarover je het hebt voordat je zoeits zegt. [quote:a57d44fb1b]halloo ik speel generals online sinds paar dagen als ik win krijg ik geen punten. Mehmet[/quote:a57d44fb1b] Inderdaad, als je tegen normal/hard/brutal enemy speeld krijg je geen punten. Je krijgt ook geen punten als je iemand wegvote. Dit wordt dan een disconnect ipv een overwinning. (Wist ik eerst ook niet was jammer want was aan het winnen)
Link naar reactie
[quote:659de0cabf="sdk"][quote:659de0cabf]Ik begin sterk te denken dat je een illegale versie van Generals hebt. In je vorige topic was er ook al wat fout. Heb ej hem wel legaal? Breng hem dan terug naar de winkel, want zoveel fouten in een legaal spel is wel heel erg.[/quote:659de0cabf] [quote:659de0cabf]Geplaatst: 08 Apr 2003 18:39 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Ja, die indruk krijg ik ook. Eerst dat gezeik over die serial waar van alles mis mee was en elke keer maar weer een nieuwe topic openen? Is dit gewoon een manier op je posts op te krikken? [/quote:659de0cabf] Wat maakt het nu uit of je illegaal of legaal hebt?. Voor de punten in ieder geval zeker niet, weet waarover je het hebt voordat je zoeits zegt. [quote:659de0cabf]halloo ik speel generals online sinds paar dagen als ik win krijg ik geen punten. Mehmet[/quote:659de0cabf] Inderdaad, als je tegen normal/hard/brutal enemy speeld krijg je geen punten. Je krijgt ook geen punten als je iemand wegvote. Dit wordt dan een disconnect ipv een overwinning. (Wist ik eerst ook niet was jammer want was aan het winnen)[/quote:659de0cabf] Maar eerst keer je wel punten als je van computer won
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...