Ga naar inhoud

GEZOCHT: TIM!!!!!!!!!!!!!!!1


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een oud spelletje. Het heet Tim. Je moet door middel van allemaal hulpmiddelen ergens een balletje in krijgen of proberen een aapje aan het fietsen te krijgen, er zijn heel veel verschillende opdrachten, ik meende iets van 80 levels. Het is ooit geschreven voor DOS. Wie o wie kan me helpen, ik zoek echt al heel lang!!!
Link naar reactie
The Incredible Machines! Geweldig spel!!! Die is vast op meerdere plaatsen te downloaden. Zoek anders onder Google op "abandonware". Dat is de officiele benaming voor dat soort geweldige oude DOS-spellen. Een van deze sites is: www.the-underdogs.org Kep al ff gekeken. Daar kun je gewoon TIM downloaden. Even zoeken op "incredible machine" en voila. Enjoy
Link naar reactie
[quote:0a2b33fd19="JurgenvW"]The Incredible Machines! Geweldig spel!!! Die is vast op meerdere plaatsen te downloaden. Zoek anders onder Google op "abandonware". Dat is de officiele benaming voor dat soort geweldige oude DOS-spellen. Een van deze sites is: www.the-underdogs.org Kep al ff gekeken. Daar kun je gewoon TIM downloaden. Even zoeken op "incredible machine" en voila. Enjoy[/quote:0a2b33fd19] Thanx very much mate!!!!!!!!!!!!1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...