Ga naar inhoud

generals worldbuilder


Aanbevolen berichten

die worldbuilder die op de cd zat heb ik gebruikt maar nu werkt ie ook niet meer, had de map eens heel groot gezet en blijkbaar kon mijn pc het niet meer aan of iets dergelijks, het bleef maar duren en nu telkens ik hem opnieuw wil opstarten blijft het maar duren ik denk dat ie de grootte die ik gevraagd had als default gezet heeft of iets dergelijks, sebiet als ik mijn pc eens een half uurtje niet meer nodig heb hem eens een tijdje laten doen, ging in het begin heel vlotjes maar nu :cry: . ze mochten zo'n progje toch wel iets deftiger maken
Link naar reactie
ik heb de oplossing voor de mensen die hun map te groot hebben gemaakt en niet meer goed kunnen opstarten ik had het namelijk ook gedaan :) - Ga eerst via Verkenner of Deze Computer naar "Documents and Settings". - Dan naar je eigen account (bij mij Administator). - Dan naar Mijn Documenten. - Command and Conquer Generals Data. - Dan zie je onderaan 'Worldbuilder' staan. - Dat bestandje delete je (ik had trouwens ook die saves gedelete, misschien wel handig) - Start dan Worldbuilder weer op en maak weer leuke maps :D
Link naar reactie
[quote:553a490f57]ik heb de oplossing voor de mensen die hun map te groot hebben gemaakt en niet meer goed kunnen opstarten ik had het namelijk ook gedaan - Ga eerst via Verkenner of Deze Computer naar "Documents and Settings". - Dan naar je eigen account (bij mij Administator). - Dan naar Mijn Documenten. - Command and Conquer Generals Data. - Dan zie je onderaan 'Worldbuilder' staan. - Dat bestandje delete je (ik had trouwens ook die saves gedelete, misschien wel handig) - Start dan Worldbuilder weer op en maak weer leuke maps [/quote:553a490f57] had ik gisteren al opgekomen, en nu werkt het inderdaad weer voortreffelijk (had eerst een map gemaakt van 1500 * 1500 , niet moeilijk dat mijn pc het een beetje moeilijk krijgt.
Link naar reactie
[quote:5331c5d500]waarom moet ik mijn documenten map half leeg maken ??? ik snap de bedoeling niet helemaal?? [/quote:5331c5d500] niet je documenten map maar de map van c&c generals die zich in je documenten bevind, daar staan bv je saved games enz... maar ook gesavde deeltjes van je worldbuilder, die moet je verwijderen want blijkbaar als je je worldbuilder opstart gaat die gaan kijken naar die map, en start op hoe je geeindigd bent, dus als je eindigt met een vastloper door bv een te grote map te gebruiken, zal je er ook mee starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...