Ga naar inhoud

Black Hawk Down


Aanbevolen berichten

Ja, ik speel BHD al 'n tijdje, ik vind 't wel een goed spel. Ik speel het op easy niveau en toch is het nog best moeilijk. De AI van je teammates is af en toe frustrerend. ALs jij om 'n hoekje zit omdat er achter 'n gebouw tegenstanders zitten zou je verwachten dat je teammates ook 'n beetje voorzichtig doen, maar dat doen ze niet echt. Ze gaat gewoon vol in 't zicht van de tegenstanders staan, schieten vergeten ze nog net niet maar bijvoorbeeld op de hurken gaan zitten kan er niet af... Soms is dat frustrerend als je een bepaald aantal teammates over moet houden.. Maar over het algemeen vind ik het een leuk en goed spel
Link naar reactie
Idd, ik heb hem al uitgespeeld. AI van je team is echt bedroevend. Wat ik wel goed vind, is hoe bijvoorbeeld de heli insertions zijn gedaan, door de manier van bewegen is het net alsof je er echt in zit. Vooral die eerste missie vin ik wel lache, als je die minigun in die blackhawk bemannen moet :D na 10 missies krijg je meer het verhaal van de film, dat je die raid op dat gebouw moet uitvoeren enzo. Soms is het best lastig, ik heb al een paar keer een stuk tig keer over moeetn done doordat ik bijvoorbeeld niet kon vinden waarvandaan RPG's gelanceerd werden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...