Ga naar inhoud

Probleem XP SP1 en FIFA 2003


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met FIFA 2003. Ik heb gister geformatteerd.. toen FIFA 2003 weer geinstalleerd, werkt perfect. Toen heb ik net SP1 gedownload en geinstalleerd, en nu doet FIFA 2003 het niet meer, als ik hem start krijg ik zwart beeld en gebeurt er verder niks meer. Voor 't formatteren deed FIFA 2003 het op 'n gegeven moment ineens ook niet meer, achteraf kwam dat denk ik ook om dat ik ServicePack 1 geinstalleerd had. Hebben hier mensen problemen me en is hier 'n oplossing voor? Alvast bedankt! 8)
Link naar reactie
[quote:1bcc4cabf8="Nightfire"]Als je een dualboot systeem heb met bijvoorbeeld Windows 98 en Windows XP, dan kom je toch in de problemen met drivers e.d. omdat je en xp drivers, en 98 drivers hebt?[/quote:1bcc4cabf8] -[b:1bcc4cabf8]DUAL BOOT?[/b:1bcc4cabf8] :-? ik heb het over compatibiliteits modus -ik heb ook echte dual boot en dan moet je idd wel 2x drivers downloaden, maarja daar kies je dan zelf voor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...