Ga naar inhoud

America''s Army


Aanbevolen berichten

ik vind het maar een c*t spel, eerst kom je op die training toestanden, dacht ik voor de lol eens die kerel af te schieten die me al de hele tijd zat te commanderen, vlieg ik in de bak en raak er niet meer uit, spel moet herstart worden, dan na enig proberen alles ging goed maar uiteindelijk om een multiplayerspel te spelen loopt alles in het honderd, spel heeft dan maar eens mijn prullenbak mogen bezoeken en van daaruit vertrokken naar de eeuwige hemel van bits en bytes
Link naar reactie
  • 2 weken later...
AA is gewoon een tof en verslavend spel. Grafisch zal het vast beter kunnen maar ik denk dat het niet het belangrijkste is bij dit spel. En je gaat echt niet zomaar de bak in! Dan moet je opzettelijk een teammaat point blanc neergeknald hebben.. Ik heb ook wel eens een teammaar per ongeluk afgeknald maar dat kost je normaal alleen punten. De training is idd irri maar als je dat afgerond hebt dan zal je veel plezier beleven mits je goede teammaten hebt ;) Of je moet lid worden van een clan.... www.squad02.com ;) Das de clan waar ik in zit!
Link naar reactie
Kan, maar in situaties met weinig players is dat wel eens lastig, en vaak raken die anderen dan ongeduldig en gaan ze er zelf op af. Targets spotten kan ik zelf ook wel, geen hulp bij nodig ;) Volgens mij heet het observer, maar ik kan het mis hebben. IRL doen die lui de afstandsmeting, zodat de sniper zijn vizier daarop af kan stellen.
Link naar reactie
Op een server met weinig mensen zijn m.i. snipers een overbodige luxe. Je hebt dan gewoon te weinig mensen om fatsoenlijk aan te vallen / verdedigen dat zo iemand verdomd goed moet zijn wil ie z'n team kunnen helpen. Zo was dat tenminste in team fortress & Unreal Fortress, bij AA:O kan dat alleen maar erger zijn. Als je geen geduld hebt moet je dit soort spellen zowiezo niet spelen. :P
Link naar reactie
dat klopt, al heb je als defense sniper dan wel een voordeel in bijvoorbeeld Bridge, je kan ze makkelijk allemaal pakken, tenzij er een hele goede M203 schutter bij zit, of een slimme sniper bij de tegenpartij. Geduld wordt btw wel vaak uitgebuit als aanvalstaktiek, met name in Bridge. Als het team goed samenwerkt is het heel erg effecttief. Tot 04:00 wachten met aanvallen. De verdedigers worden dan ongeduldig, en gaan op pad, zodat je ze op je eigen helft pakken kan. Zo schakel je er al een heel aantal uit. Na 04:00 met smoke gooien, en dan naar de overkant, tegen een uitgedund team :) Maar dat werkt dus alleen als iedereen in dekking blijft, en niet de helft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...