Ga naar inhoud

generals:komt er een ......................


Aanbevolen berichten

Ja dat zal vast wel, maar dan zul je echt opzoek moeten gaan naar C&C fansites, daar heb je vaak van dit soort 'mods' met extra tanks enzo. Voor redalert 1&2 waren er ook veel mods en deze maakte het spel soms nog leuker door alle verschillende tanks etc. Dus ff naar google en zoeken naar: 'C&C generals fansite' :wink: Ook landjes/maps enzo kun je vaak daar halen :)
Link naar reactie
bedoel je in de multiplayer of alleen in de single player? voor in de single player heb ik anders wel een klein progje (slechts 43Kb groot) die je op de achtergrond laat meedraaien en dan heb je tijdens het spelen oneindig veel geld, oneindig veel punten, en oneindig veel power. heel handig als je het niet meer red in een bepaalde level, gewoon progje opstarten en bouw u een ongelooflijke supermacht. ps : ik weet de link niet meer waar ik het gevonden heb maar als je wilt stuur ik het u wel eens door via e-mail.
Link naar reactie
[quote:d5291e436a="turk2003"]bij multiplayer gebruikt bijna iedereen cheats[/quote:d5291e436a] dat is dikke bullshit.. cheaten is stuk moeilijker op MP, en daarnaast wordt je dan toch al vaak direct gekicked... komt gewoon waarschijnlijk omdat je niet goed genoeg bent... jij bent zeker ook zo'n iemand die begint te schelden van ''cheater, lamer'' etc, als ie dik in de pan is gehakt..... want dat zijn echt geen cheats die ze gebruiken... spelinzicht en kwaliteiten heten dat!!
Link naar reactie
-Door slim en vooral snel te spelen, als je zijn eerste tankaanval hebt afgestopt heb je het meestal daarna even rustig. - Trouwens binnen 10 minuten heb je makkelijk een redelijke verdediging staan die een snelle tankrush kan weerstaan - Waarom zou je idd cheaten het spel is niet echt moelijk, en niet iedereen die beter is op MP cheat :-?
Link naar reactie
@turk, ik stuur het je vanavond wel door, maar deze cheat werkt alleen voor de single player niet voor de multiplayer, jullie kunnen generalks misschien zo makkelijk vinden als wat maar dit is mijn eerste rts spel en had toch soms wat moeite vooral met de laatste level van china, dan heb ik maar die cheat gebruikt en voila, de tegenstander heeft het mogen geloven. heb nu reeds drie keer online gespeeld waarvan ik (tot mijn grote verbazing) toch al twee keer gewonnen heb tegen spelers die veel hoger geranked staan dan mij.
Link naar reactie
[quote:a5d41e9bd0]dit is mijn eerste rts spel en had toch soms wat moeite vooral met de laatste level van china, dan heb ik maar die cheat gebruikt en voila, de tegenstander heeft het mogen geloven.[/quote:a5d41e9bd0] Het is maar waar je trots op bent hea :-? Ach je moet zelf maar weten of je met cheats speelt of niet, ik doe en zou het ook nooit doen iig, omdat je zo wel elk spel kunt winnen. Als ej altijd maar alles wint is er toch ook niet veel meer aan, lijkt me. Verliezen heeft ook zen voordelen bij mij. Al verlies ik, kijk ik meestal waar het aan heeft gelegen en kan je het bij de volgende keer anders doen, zodat je het mischien wel red. Dan vind ik dat ik trots mag zijn op mezelf, en niet hoe jij dat bent.
Link naar reactie
[quote:bd5ced765d]Het is maar waar je trots op bent hea Ach je moet zelf maar weten of je met cheats speelt of niet, ik doe en zou het ook nooit doen iig, omdat je zo wel elk spel kunt winnen. Als ej altijd maar alles wint is er toch ook niet veel meer aan, lijkt me. Verliezen heeft ook zen voordelen bij mij. Al verlies ik, kijk ik meestal waar het aan heeft gelegen en kan je het bij de volgende keer anders doen, zodat je het mischien wel red. Dan vind ik dat ik trots mag zijn op mezelf, en niet hoe jij dat bent. _________________[/quote:bd5ced765d] hey het is maar een game, niet echt iets waar prestaties op gemeten worden of ik mezelf moet in bewijzen, ik gebruik af en toe cheats, en het echte gamen vind ik toch maar leuk in multiplayer, dan speel je tenminste tegen andere mensen en niet tegen die pc, vind ik pakken leuker en dan gebruik ik nooit cheats.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...