Ga naar inhoud

Joystick probleem XP????


Aanbevolen berichten

Heb al een tijdje een Logitech Wingman Digital Extreme Joystick, onder win. 98 werkte hij perfect maar onder win XP maar voor de helft. Ik gebruik hem voornamkelijk voor Flight Simulator 2002. Het gas knuppeltje en het gezichtsknopje werken nu in ene keer niet meer. Het is geen USB VERSIE. Maar gewoon via de gameport.
Link naar reactie
Hier moet je zijn voor drivers voor je Wingman pook: http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1787&contentid=6225&OSID=1&softwareid=5439&showinstructions=1&countryid=12&languageid=13 Ik heb dezelfde joystick, maar 'm niog niet uitgeprobeerd. Wat ik trouwens belachelijk vind is dat bij de gamepoort versie de knoppen ineens niet meer te programmeren zijn onder 2000/XP.
Link naar reactie
Soortgelijke vraag, (?)heb geen zin nieuw topic te openen. Weet iemand een patch om de M$ $idewinder force feedback pro (mond vol) op XP te draaien ipv 95/98? M$ heeft niets, maar dat is dan ook te verw88. Heeft iemand een tijdje geleden uit de U$A gehaald, moet dus ook een andere connector aan. Het is dus niet de mijne, laat dat duidelijk zijn voordat ik d'r weer gezeik mee krijg :evil: (zie sig).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...