Ga naar inhoud

Online gamestores


Aanbevolen berichten

Kies een winkel met de snelste vrachtwagens ... Wat ik ermee bedoel ... het verschilt... elke winkel kan een game ontvangen nadat ze deze natuurlijk hebben besteld ... Dan gaan de vrachtwagens met de games naar een centraal distributie van de betreffende winkel keten ... Hierna naar de steden ... Dusss....
Link naar reactie
[quote:5175ec5d8d="computer_nerdo"][quote:5175ec5d8d="Salv"]www.nedgame.nl Die verkopen ook via internet dacht ik.[/quote:5175ec5d8d] daar heb ik laatst diablo2 gekocht heb ik meer dan 2 week op moeten wachten :([/quote:5175ec5d8d] heb ik geluk dat ik groningen woon, kan ik het gewoon op halen :)
Link naar reactie
[quote:8d265ce621="Halo-Ed"]www.gcshop.nl , met de releases wel altijd erg snel en de goedkoopste in NL. Oudere games doen ze soms langer over.[/quote:8d265ce621] ja, maar ik lees dat ze daar soms ook wel meer beloven dan leveren.. lees de forums daar maar eens... stonden tijdje terug paar draden over lui die een net gereleasde game besteld hadden, en hem nog niet binnen hadden terwijl ie toen ook al bij de FRS lag.... daarnaast kun je daar alleen maar bestellen na vooruitbetaling, en betaal liever vooruit aan een gerenommeerd bedrijf zoals FRS dan een webshop made by games for gamers...
Link naar reactie
[quote:f459160867] ja, maar ik lees dat ze daar soms ook wel meer beloven dan leveren.. [/quote:f459160867] Je moet er ook echt bestellen voor de prijs, en dat moet je ze wel nageven, wat goedkoop! Maar ik las ook eens op hun forum dat ze bezig zijn met andere betalingen, ik heb er dus wel vertrouwen in hoor, heb er altijd goede zaken gedaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...