Ga naar inhoud

DTMracer Vol met bugs


Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft DTM racer gekocht... als hij het spel opstart en een race begint loopt het spel wel maar in een soort bullet mode :-? ... wij de htz omlaag gegooit, andere video drivers echt bijna alles geprobeerd. Niks werkte. Toen bij mij geinstalleerd, bij race boem herstart. ik mijn primaire scherm veranderd van TFT naar 17" beeldscherm game loopt super.. das 1 probleem opgelost. maar als je career wilt gaan doen herstart mijn pc na de tweede race. Moet ik wachten op updates, of weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen.. de game is wel gaaf ik wil hem best overkopen van die gast moet hij alleen wel werken mijn pc spec: AMD atlon 2000+ MSI moederbord.. (weet niet uit mijn hooft welke) Leadtech gforce 4 Ti4400 128mb 3com 10/100 kingston 1024 ddr 2x 80 gb op raid als D: 40gb als C: Winxp
Link naar reactie
als er nu een ding is om gek van te worden dan zijn het wel games die uitgebracht worden die nog vol bugs zitten, ik begrijp het soms niet voor ze een spel uitbrengen testen ze dan niet verschillende keren op verschillende systemen met verschillende os'n of het wel degelijk goed werkt?? vind ik trouwens zeer grote antireclame voor een spel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...