Ga naar inhoud

Sim city 4 regio opslaan


Aanbevolen berichten

Kan ik in Sim city 4 een nieuwe regio alleen opslaan op de C schijf? Ik heb SC4 geinstalleerd op de F schijf en daar heb ik ook graag de opgeslagen regio's. Ik heb de C schijf specifiek voor mijn besturingssysteem, Win 98 SE, maar daar staat nu ook 130 MB aan SC regio's. Die gaan nu ook steeds mee in de Ghost, die ik uit voorzorg regelmatig aanmaak. Had ik bij de installatie al een voorkeur kunnen opgeven, waar ik wat wil opslaan? Ik lees wel, alvast bedankt, Jan K.
Link naar reactie
TweakUi was zo gevonden en Controle Panel ook, maar daar kan ik toch alleen bepalen wat zichtbaar is in het configuratiescherm? Ik heb ook bij General gekeken. Daar kun je mappen verplaatsen, maar de map "mijn documenten" op de C schijf is daar niet te vinden. Het zou toch raar zijn, als niet de mogelijkheid bestaat, de locatie te kunnen veranderen om regio's op te slaan. Als de C schijf eens vast loopt, dan ben je dat allemaal kwijt. En de extra uimte die wordt ingenomen. Jan K.
Link naar reactie
Je zat op het goede punt. =1 : open TweakUi en kies de tab 'General' =2 : bij het onderdeel 'special folders' 'My Documents kiezen in de 'combobox' die daar staat. =3 : als het goed is zie je onder die combo-box nu de huidige locatie van je 'Mijn Documenten'-folder staan (default is dit dus "C:\Mijn Documenten") =4 : klik nu op 'Change location' en wijs de directory aan waar het zooitje nu moet staan =5 : waarschijnlijk zul je de inhoud v/d folder nog met de hand moeten verplaatsen ... Als SimCity zich nu netjes aan de regels heeft gehouden zul je in SimCity en andere applicaties in het vervolg op een andere plaats kunnen bewaren. Aangezien SC de Nederlandse versie van 'My Documents' heeft gekozen zal dat ook wel zo zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...