Ga naar inhoud

WAT VINDEN JULLIE VAN AMERICAN CONQUEST


Aanbevolen berichten

hmmm.. zo te zien naar de screens lijkt het me een beetje een Age Of Empire/Anno 1502 kloon.... (of anno weet ik veel wat :wink: ) verder te zien naar de gevechten is dit ook erg massaal... verstand op nul en rammen maar :P [img:0ddb9bc0a7]http://www.americanconquest.com/screenshots/images/big/_brit_usa.jpg[/img:0ddb9bc0a7] Man, hoe moet je in hemelsnaam bijhouden wat er allemaal gebeurt met zoveel mannetjes op het veld.. ik zou helemaal gek worden iig.... ach, dit is gewoon weer een van de zovele kloons van de succesvolle AOE reeks, enige verschil is hier, dat dit veel massaler is.... (net waar je maar van houdt..)
Link naar reactie
Het lijkt wel een andere versie van Cossacks: European Wars... en een blik op de site vertelt me dat het best eens zo kan zijn... Zelfde uitgever/ontwikkelaar... Bij Cossacks houd je niet per mannetje bij wat er gebeurt... Die infanteristen/cavaleristen voeg je samen tot formaties en kanonnen/howitzers tot batterijen, en die formaties/batterijen voeren dan bevelen uit (je kunt ook individuele soldaatjes, die niet tot een formatie behoren bevelen geven). En aangezien die soldaatjes hier ook in formaties staan, ga ik er van uit, dat het bedieningssysteem ongeveer hetzelfde is. [edit] Ik denk dat ik dat spel eens wat beter ga bekijken... ;) Dank voor de tip. [/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...