Ga naar inhoud

[Grand Prix 4] Remgeluiden


Aanbevolen berichten

Ik heb net Grand Prix 4 geinstalleerd en wil dit spelen. ;) Maar als ik rem hoor ik heel ver weg wat gepiep van de banden terwijl ik dit juist veel en veel harder wil horen. Ik heb wat zitten spelen met de verschillende instellingen maar ik krijg de remgeluiden niet harder. Weet iemand een oplossing? Automatisch remmen staat uit btw. :)
Link naar reactie
Trap wat harder op je rem, misschien dat ze da harder gaan piepen! En installeer het even opnieuw en loop dan niet met je geluidsopties te mieren. Verandere gewoon de toesten en het grafisch naar wil en klaar, dus niet gaan zitten klieren met die geluidopties. GamesFreak En als het dan nog niet lukt, download dan ff wat nieuwe geluidsdrivers, misschien dat dat helpt
Link naar reactie
Opnieuw installeren heeft niet geholpen. Ik heb het al met en zonder EAX geprobeert maar ik hoor geen verschil. De "FX" heb ik op 100% gezet, maar ik hoor geen verschil tussen "FX" op 10" of op 100% . Best vervelend, want je hoort dus ook niet of je de bocht te hard doorgaat of niet. Heel vreemd allemaal... :( Meer hulp is dus van harte welkom.
Link naar reactie
Heb je wel de laatste patch geinstalleerd? Vertel eens wat over je pc, dan worden we misschien wat wijzer. Heb eerst ook gezeur gehad met een onboard soundchip en GP4. Als [b:65e5776775]ik[/b:65e5776775] te hard door de bocht ga flikker ik er gewoon uit, maar dat is dan m'n eigen schuld. Te zacht is een langzame ronde tijd :wink: Daar heb ik geen bandengepiep voor nodig... Bart
Link naar reactie
Als ik de patch wil installeren zegt ie dat ik GP4 niet op mijn pc heb staan. :-? Mijn systeem ziet er als volgt uit: AMD Athlon 1,33GHz 256Mb intern (DDR-SDRAM PC2100) Asus V7700 deluxe/GeForce 2 GTS Sounblaster Live 40Gb Maxtor HDD Pioneer DvD (106 slot-in) Plextor 16/10/40a plexwriter Lijkt mij eigenlijk zat voor dit spel, maar toch haal ik maar 24fps, en dan moet ik de details e.d. op medium zetten. Als OS gebruik ik W2K Pro. Ik bedoelde met die bochten dat als je er normaal te hard doorheen gaat je een hoop bandengepiep hoor, nu hoor ik dat dus niet. :( En tja, zachtjes rijden doe je toch liever niet in een GP spel, dus flikker ik er nu telkens naast. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...