Ga naar inhoud

generals serienummer\


Aanbevolen berichten

halloo ik heb een vriend die genrals heeft gekocht maar toen hij het ging kopen was was het boek al in de doosje als hij registreert bij generals online en hij logt in word die steeds vebinding verbroken soms kan die wel spelen meestal niet dus hij denk dat iemand al op zijn serienummer heeft geregistreerd. hij heeft die spel al 3a4 weken al wat kan hij doen. Kan die een die een email schrijfen naar de maker van deze spel en dat die een nieuwe serial krijgt
Link naar reactie
probeer eens updates te downloaden er zijn al meerdere updates uitgekomen... werkt dit nog niet dan moet hij inderdaad effe een mailtje sturen naar EAgames in nederland dit hier onder stond op de site bij help en serials (Als u een spel van ons hebt gekocht en deze zou per ongeluk kapot gaan of barsten dan kunt u een vervangend exemplaar van ons krijgen. U kunt het spel (cd-rom+verpakking) opsturen naar: Electronic Arts Benelux t.a.v. Customer Support Postbus 75756 1118 ZX Schiphol-Triport The Netherlands Gelieve EUR 5,00 bij te voegen in de envelop voor administratieve kosten en een beschrijving van het probleem. Om te voorkomen dat u uitzonderlijk lang moet wachten op een nieuw exemplaar adviseren wij om eerst te bellen. Mocht u niet meer in het bezit zijn van het bijgeleverde serienummer dan adviseren wij om dezelfde procedure als hierboven te volgen. ©2003 Electronic Arts Inc. Alle rechten voorbehouden | Privacy-beleid | Dienstvoorwaarden De meningen op gelinkte sites zijn de meningen van de eigenaren van de desbetreffende site en komen niet altijd overeen met die van Electronic Arts, haar dochters en/of haar licentie-houders. Electronic Arts is niet verantwoordelijk voor de inhoud van websites van derden. )
Link naar reactie
Ik registreer nooit, voor geen spel. Is alleen voor de tech support, heeft niks maar dan ook niks met online game play te maken.......Ik speel yuri's revenge nu al bijna een jaar online zonder me te registreren voor tech support. (wie generals wil kopen, stuur me eff een PB, heb hem legaal en mot er vanaf)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...