Ga naar inhoud

Hulp bij splintercell


Aanbevolen berichten

Ik heb weer even spintercell gesppeld, ben al voorbij het brandende huis en het stuk waarbij de code voor de deur in de computer staat. Ik ben nu in een steegje waar 2 man staan en er 1tje is doodgegaan want daar praten ze over, er loopt nog 1 guard ergens boven en 1 achter hun. Nu zag ik een mooie manier om voorbij hun te komen, er was een slinger met van die gekleurde lichtdingen, piloneetjes of zoeits, maar als ik omhoog sprong grijpt splinter zich niet vast, enige andere manier was onder de trap geluid te maken zodat ze komen en ze dan afknallen maar dat is niet echt de splintercell way, weet iemand de juiste oplossing?
Link naar reactie
Ej ik heb iets anders bedacht, kruip naar 1e gast toe als die gast daarbovein niet kijkt, kies dan grab character. Dan ontvoer je hem stilletjes en leg je hem in het donker, dan doe je vervolgens hetzelfde met die gast die ernaast staat, let wel op als er ergens anders iemand staat zal hij je snel zien, is er niemand anders kan je wel dichtbij komen
Link naar reactie
Hier is hoe ik het heb gedaan : In plaats van de trap te gebruiken spring je over het kleine muurtje naar beneden zodat je naast de trap in het donker komt te staan als je de steeg in kijkt zie je aan je rechterhand een muur met een uitstekende rand ga nu tegen die muur aanstaan en probeer de uitstekende rand aan de muur te grijpen (dit kan door twee keer op jump/springen te drukken beetje oefenen en het lukt)als je eenmaal aan de rand hangt kan je gewoon naar links of naar rechts gaan volg de hele rand naar links totdat je boven het tuintje in het donker hangt (aan de andere kant van de steeg) laat je voorzichtig vallen zodat je gehurkt terecht komt. Wacht totdat de bewaker van je weg loopt en 'kruip' dan via de rechterkant van de tuin de straat in en verberg je in een van de donkere steegjes om te voorkomen dat de bewaker je ziet. Herhaal dit totdat je bij de trap bent. Wacht dan totdat de bewaker richting het tuintje loopt en loop dan heel voorzichtig de trap op en je bent binnen. zonder er ook maar een te hebben afgemaakt :D
Link naar reactie
[quote:063b0f293c="sdk"]Dat is geode oplossing ik zat aan die draad te denek maar die greep hij niet vast, maar ja op mijn manier heeft niemand het door en is er toch nog een beetje geweld :P[/quote:063b0f293c] Later in het spel is er zat geweld (speel splintercell op hard setting) je kan er dan niet meer om heen. :D
Link naar reactie
Ik ga hier maar even verder in dit topic. Ik ben dan voorbij die politie-gasten die tegen de dronken (hij is dus niet dood) man zitten te praten. Dan zit ik in het hoekje. Daar loopt dan een burger een tijdje heen en weer. Als die we gaat, en je wil onder het balkon door lopen dan staat er ook nog eentje voor het raam. En daar ben ik ook langs gekomen. Dan ga je in de bosjes en dan loop je in een tunnel, wanneer je er uit komt is de poort open, maar daar kan ik maar niet langs komen, telkens ziet iemand mij. Hoe lukt dat jullie? Ps. lukt het wel om de level van af daaruit uit te spelen met 16 kogels. Want in het begin ben ik een beetje gretig geweest met kogels :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...