Ga naar inhoud

{ Discussie}Warcraft III reign of Chaos


Aanbevolen berichten

Ik ben het roerend met je eens! Het is absoluut de beste RTS van het moment (zeker beter dan C&C: Generals :wink: )... Redenen dat het goed is: 1. AI is goed, ook van je eigen units... 2. Oneindig veel mods. 3. Lekkere fijne graphics. 4. Je voelt je verbonden met je units. 5. Aanwezigheid hero's en items. 6. Expansion pack in aantocht met nog meer coole dingen. 7. Handige mapeditor. Ik kan er nog wel een paar opnoemen, maar die gebruik later wel als argument... :wink:
Link naar reactie
Blizzard is gewoon super! De gehele warcraft serie was leuk, Diablo II ook. Starcraft ken ik niet, moet nog komen :D Warcraft III ken ik nog niet echt. Ik heb sinds woensdag kabel en die avond meteen de demo gedownd. Ziet er zeer goed uit!!! Beetje geld tekort dus de aankoop stel ik nog even uit (en ik moet eigenlijk eerst mijn videokaart vervangen)...
Link naar reactie
Ik vond Warcraft 3 maar een matig spel. Vooral de besturing is puin. Voor je het weet lopen je unit aan de andere kant van de kaart. Je kan ook niet even pauzeren om je unit opdrachten te geven, waardoor de gameplay zeer chaotisch wordt. Ik vond de subquest tussendoor zeer irritant, omdat ik mijn eigen strategie wil uitvoeren en helemaal niet zit te wachten op dit soort tussendoortjes. Ik houd het voorlopig op wat meer gestructureerde spellen als AoE2 en Empire Earth.
Link naar reactie
[quote:a72b25af4b="bigstaal"]Ik vond Warcraft 3 maar een matig spel. Vooral de besturing is puin. Voor je het weet lopen je unit aan de andere kant van de kaart. Je kan ook niet even pauzeren om je unit opdrachten te geven, waardoor de gameplay zeer chaotisch wordt. Ik vond de subquest tussendoor zeer irritant, omdat ik mijn eigen strategie wil uitvoeren en helemaal niet zit te wachten op dit soort tussendoortjes. Ik houd het voorlopig op wat meer gestructureerde spellen als AoE2 en Empire Earth.[/quote:a72b25af4b] Pauzeer jij in RTS spellen? Dat vind ik nogal matig moet ik zeggen, dat zou hetzelfde zijn als je een First Person Shooter pauzeert, je crosshair op de vijand richt, handen op de schietknop en dan onpauzeert en hem doodschiet?
Link naar reactie
[quote:e4acfc6b9d="Senior"]warcraft III is trouwens helemaal geen zwaar spel je kan em al op low budget systemen goed spelen zonder schokking :wink:[/quote:e4acfc6b9d] gaat best goed ja. Ik heb dan geen low-budget systeem maar wel een oud systeem :lol: Alleen in hele heftige gevechten doet 'ie wel moeilijk :(
Link naar reactie
[quote:caa82ba050="Senior"]Maar wat ik het allerleukste vind is de zoom-optie lekker ver inzoomen en uitzoomen maar ik vind hem uitgezoomd leuker ... en jullie???[/quote:caa82ba050] Je kan ook je berichten bewerken hoor :wink: ... Maar ik vind het uitgezoomde handiger, meer overzicht... Maar om een screenshot te maken, vind ik het ingezoomd meer sfeer hebben...
Link naar reactie
[quote:57e94de6b6="Hu'uruun"][quote:57e94de6b6="bigstaal"]Ik vond Warcraft 3 maar een matig spel. Vooral de besturing is puin. Voor je het weet lopen je unit aan de andere kant van de kaart. Je kan ook niet even pauzeren om je unit opdrachten te geven, waardoor de gameplay zeer chaotisch wordt. Ik vond de subquest tussendoor zeer irritant, omdat ik mijn eigen strategie wil uitvoeren en helemaal niet zit te wachten op dit soort tussendoortjes. Ik houd het voorlopig op wat meer gestructureerde spellen als AoE2 en Empire Earth.[/quote:57e94de6b6] Pauzeer jij in RTS spellen? Dat vind ik nogal matig moet ik zeggen, dat zou hetzelfde zijn als je een First Person Shooter pauzeert, je crosshair op de vijand richt, handen op de schietknop en dan onpauzeert en hem doodschiet?[/quote:57e94de6b6] Een First person shooter is niet echt strategisch, een RTS wel. Bij een RTS moet je de juiste strategische formaties op de juiste plekken neer zetten . Het is handig om te pauzeren om alle legereenheden hun specifieke taak toe te wijzen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...