Ga naar inhoud

C&C Generals zuigt?


Aanbevolen berichten

[quote:9ab7d8f79f="BA"]Ik vind btw een goede multiplayer wel zeker een goed argument om een game aan te schaffen. Ik speel 95% van de tijd online. Dat komt gewoon omdat AI in alle games relatief simpel is. Als je tegen mensen vecht dan moet je veel creativer zijn als je winnen wilt. Ik speel dan geen RTS games, maar FPS, maar het principe blijft hetzelfde.[/quote:9ab7d8f79f] Maar die andere 5% dat je singleplayer speelt stelt dus niks voor... Maar goed, ik vind het nog steeds geen argument, want ik vind singleplayer ook zeer belangrijk...
Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ben je nou moeilijk aan het doen man :-? voor hem is dat wel een goed argument om dat spel te kopen en mischien voor jouw niet, want jij vind de singleplayer belangerijker. is het zelfde als: ik vind een bmw heel mooi dus die ga ik kopen. ga jij toch niet zeggen nou ik vind hem niet mooi. dus ik vind het geen goed argument, maar als het een mercedes is dan is het wel een goed argument??????? :-?
Link naar reactie
[quote:f4a45dbdea="gewoon iemand van 15"]ben je nou moeilijk aan het doen man :-? voor hem is dat wel een goed argument om dat spel te kopen en mischien voor jouw niet, want jij vind de singleplayer belangerijker. is het zelfde als: ik vind een bmw heel mooi dus die ga ik kopen. ga jij toch niet zeggen nou ik vind hem niet mooi. dus ik vind het geen goed argument, maar als het een mercedes is dan is het wel een goed argument??????? :-?[/quote:f4a45dbdea] Daar heb je gelijk in (ik zei trouwens niet 'belangrijker' ik zei alleen belangrijk)... Het is een kwestie van smaak denk ik. Maar ik blijf erbij dat ik C&C Generals slecht vind, het kan volgens mij geen pretje zijn als de AI ook zo slecht reageert op multiplayer...
Link naar reactie
[quote:6799fd1e5f="Hu'uruun"][quote:6799fd1e5f="BA"]Ik vind btw een goede multiplayer wel zeker een goed argument om een game aan te schaffen. Ik speel 95% van de tijd online. Dat komt gewoon omdat AI in alle games relatief simpel is. Als je tegen mensen vecht dan moet je veel creativer zijn als je winnen wilt. Ik speel dan geen RTS games, maar FPS, maar het principe blijft hetzelfde.[/quote:6799fd1e5f] Maar die andere 5% dat je singleplayer speelt stelt dus niks voor... Maar goed, ik vind het nog steeds geen argument, want ik vind singleplayer ook zeer belangrijk...[/quote:6799fd1e5f] Mee eens,... een spel moet wel een heel goede mp hebben als het verhaal en de solo player zo slecht is als c&c. Kijk naar ut2003, geen verhaal, alleen mp eigenlijk, maar die is wel heel goed! c&c heeft echt een slecht verhaal in de solo, solo gaming is geen lol aan gewoon. En helaas scoort het voor mij in mp alleen een gemiddeld! Dus zonde dat ik het heb gekocht eigenlijk!
Link naar reactie
dat is zeker waar... het is een goed afwisseling Moet maar goed gaan oefenen voor BoB 1 tegen 1(best of beneluex) maar effe terug naar de singel player.... het was ook eerst de bedoeling om voordat je een missie begon een verschillende General te kiezen.... maar de makers van het spel hebben dit er uit gelaten om dat dit niet goed mogelijk was, zover ik begreep waren er ook (normale) filmpies tussen de missie, en hebben ze die ook weg gelaten. Van die filmpies weet ik niet zeker.... over de generals wel. stond zelfs of de site van EAgames
Link naar reactie
[quote:49d6b909b4="Floxxx"]dat is zeker waar... het is een goed afwisseling Moet maar goed gaan oefenen voor BoB 1 tegen 1(best of beneluex) maar effe terug naar de singel player.... het was ook eerst de bedoeling om voordat je een missie begon een verschillende General te kiezen.... maar de makers van het spel hebben dit er uit gelaten om dat dit niet goed mogelijk was, zover ik begreep waren er ook (normale) filmpies tussen de missie, en hebben ze die ook weg gelaten. Van die filmpies weet ik niet zeker.... over de generals wel. stond zelfs of de site van EAgames[/quote:49d6b909b4] Wat wil je hiermee zeggen? Dat als er een filmpje bij had gezeten en je een 'general' kon kiezen het ineens een briljante single player campagne zou hebben gehad? Het had [u:49d6b909b4]mij[/u:49d6b909b4] niks uitgemaakt of er filmpjes in hadden gezeten (wel leuk voor de sfeer, zie ook Warcraft III, daar past het echt goed in het verhaal). Ik denk dat die generals interessant hadden kunnen zijn, maar dan nog waren de missies zelf pet geweest... Gewoon slecht!
Link naar reactie
Ik moet echt zeggen de animaties en al helemaal de filmpjes in Warcraft III, en ook in spellen zoals Emperor: battle for dune, voegen enorm veel bij aan het verhaal, en de beleving daarvan! Het had van c&c zeker een beter spel gemaakt,... maar desalniettemin blijven de eerste 5 missies van elke campaign slecht!
Link naar reactie
[quote:4c6169b87c="Juggernaut"] Het had van c&c zeker een beter spel gemaakt,... maar desalniettemin blijven de eerste 5 missies van elke campaign slecht![/quote:4c6169b87c] hehe das voor de NooB's onder ons :lol: maar dan hadden er wel wat meer missies morgen zijn... singel player is er om de game te leken kennen + het verhaal multieplayer is er om goed in de game te worden + vrienden af teslachten on the field :D 8)
Link naar reactie
jullie kunnen het misschien wel zo makkelijk vinden omdat jullie al verschillende rts spellen gespeeld hebben, uiteindelijk komt het er in ieder spel van hetzelfde genre op hetzelfde neer, als je bv een kei bent in een of ander first person shooter game en je "koopt" een ander zal je binnen de kortste keren de hele boel afgeslacht hebben en dan vind je het een makkelijk spel. Nu sinds vandaag heb ik c&c generals "gekocht", 't is de eerste keer in mijn leven dat ik een rts spel speel, nu zo makkelijk lijkt het mij nu ook niet ('t is al een hele opgave om alles onder de knie te krijgen) na even spelen zat ik dan in de tweede level (china) mijn basis is wel opgebouwd maar door het weinige geld, manschappen, tanks dat is nu bezit weet ik niet of het goed zal aflopen.
Link naar reactie
Daar heb je ook wel gelijk in, oefening baart idd kunst. Als ik een FPS speel, dan heb ik die tegenwoordig meestal in 2 avonden rond (bijvoorbeeld Unreal 2 en Delta Force: Black Hawk Down) Zo zal het idd met RTS games ook wel zijn. (mijn favo tactiek: bouw zo veel mogelijk ontzettend goedkope units, en wals daarmee de enemy plat :D )
Link naar reactie
[quote:78bce70aed="Juggernaut"]Dat zie ik in steeds meer mp games in c&c gebeuren,... maar dan met vliegtuigen. Er zijn heel wat geen superwapens games,... maar wat doet men dan? Men bouwd alleen vliegtuigen :-? 10 airfields,... and dan maar kietelen todat de ander opgeeft,... Zeer saai![/quote:78bce70aed] voor dat hun 10 airfields af zijn is hij al dood :evil: :evil: :lol: :lol:
Link naar reactie
Dat is het mooie aan Red Alert 2. Je hebt beperkingen ivm superweapons, je hebt veel meer units om te kiezen, en het is dus automatisch veel afwisselender. Daarom vondt ik Generals nog al tegen vallen. Weinig units, en duz ook maar weinig tactieken die je kunt toepassen. Mijn tactiek bij Red Alert (allied dan) 60 prism tanks met 120 rocketeers, en als ie dan nog nie opgeeft zet ik er nog 60 prism tanks bij :lol:
Link naar reactie
[quote:9121644fb7="Floxxx"][quote:9121644fb7="Juggernaut"]Dat zie ik in steeds meer mp games in c&c gebeuren,... maar dan met vliegtuigen. Er zijn heel wat geen superwapens games,... maar wat doet men dan? Men bouwd alleen vliegtuigen :-? 10 airfields,... and dan maar kietelen todat de ander opgeeft,... Zeer saai![/quote:9121644fb7] voor dat hun 10 airfields af zijn is hij al dood :evil: :evil: :lol: :lol:[/quote:9121644fb7] Ow,... twas ook no rush die game,...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...