Ga naar inhoud

C & C saved games China5 en GLA 2


Aanbevolen berichten

Ik heb een originele versie van C & C Generals (ja ja echt waar), het spel draait perfect, alleen als China 5 begint loopt het spel vast, bij GLA doet ie dat bij level 2 al. Heeft iemand 1 of beide levels gesaved net [b:727d7e0c24][u:727d7e0c24]na [/u:727d7e0c24][/b:727d7e0c24] de intro? Alvast bedankt P.S. diegenen die betreffende saved levels hebben zal ik mijn email adres mailen!
Link naar reactie
[quote:5919276d9b="skoezie"]Neej, heb ik nooit problemen mee. Is ook niet zo vreemd met een AMD XP2000 en GF4 Ti4600 . Goeie tip, probeer de voedsel/geld vorziening te vernietigen van de tegenstander[/quote:5919276d9b] Hij vraagt niet hoe te spelen, het spel loopt bij hem vast. daarom wil hij de saved games van iemand anders hebben om het "vastlooppunt" te omzeilen. Overigens denk ik dat 'ie ze al heeft, de laatste post is nl. al van de 25e.
Link naar reactie
[quote:27f15c8763="SKoezie"]Niks geen problemen hoor... zeg imworthy; niet zo patser he? Beetje anti-ms uit hangen en toch over CCG praten? of heb je de niet bestane linuxversie.[/quote:27f15c8763] Wat heeft dit met dit topic te maken? Wat heeft mijn hekel aan M$ met generals te maken? Draai op XP. omdat ik alles wil draaien en onbekend met linux ben. Komt er ieg binnenkort bij. En wat nou? Patser? Wrom?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...