Ga naar inhoud

WWW.SPELPUNT.NL


Aanbevolen berichten

[quote:daabe4152e]Een spelletje kan je ook op een floppie zetten. Maar ik denk dat de systeembeheerders niet zo dom zijn om toegang te geven tot de HD, of :A. Bij ons zit het potdicht. Niet dat het voor mij potdicht zit maar voor normale gebruikers is er niks te slopen. er zitten ook rebornkaartjes in dus er is niets te installeren. Dan bespieden ze je ook nog eens met VNC, Nee, da's niet echt vrij. Als je als leerling echt schade wil aanrichten moet je floppybommen gaan maken enzo. dan kan je lachen. Maar laten we even duidelijk zijn, school is om iets te leren. Van darten leer je niet veel. (optellen van punten misschien _________________ [/quote:daabe4152e] Um 1 mijn doel is niet iets te mollen, wil ik dat dan maak ik een bat bestand met format c /J en laat ik die bij opstarten activeren. En tuurlijk heb je toegang tot HD je moet toch iets kunne opslaan. Zowieso als er bijv word op staat moet ie toch ergens zijn temp kwijt Dus IE-->Beeld-->Explorerbalk-->mappen en voila daar komen de hd's. Met windinges kan je vervolgens de andere servers bekijken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...