Ga naar inhoud

WWW.SPELPUNT.NL


Aanbevolen berichten

[quote:a0daea562d]Misschien heeft je broer/zus het wel geblokkeerd. Misschien flauw, maar eens broertje die de hele dag flash based spelletjes gaat spelen is ook irritant. net als een msn-junk.[/quote:a0daea562d] Nee ik speel het op school, is een middelbare school dus daar zijn ze er niet zo blij mee :P als ineens de mediatheekvolzit met dartende mensen :P
Link naar reactie
[quote:f793f936e1]Je komt voor school niet voor een dartcursus.[/quote:f793f936e1] Net of er op school iets te doen is [quote:f793f936e1]Man, dan kan je net zo goed een spelletje van thuis meenemen.[/quote:f793f936e1] Zit geen CDrom in, en elke keer doom over het netwerk spelen is ook saai en te makkelijk detecteren [quote:f793f936e1] En dan heb je problemen met de verbining...op school... [/quote:f793f936e1] ??? Hoezo, 150 kbps per persoon, gemeten met speedtest.nl
Link naar reactie
Een spelletje kan je ook op een floppie zetten. Maar ik denk dat de systeembeheerders niet zo dom zijn om toegang te geven tot de HD, of :A. Bij ons zit het potdicht. Niet dat het voor mij potdicht zit maar voor normale gebruikers is er niks te slopen. er zitten ook rebornkaartjes in dus er is niets te installeren. Dan bespieden ze je ook nog eens met VNC, Nee, da's niet echt vrij. Als je als leerling echt schade wil aanrichten moet je floppybommen gaan maken enzo. dan kan je lachen. Maar laten we even duidelijk zijn, school is om iets te leren. Van darten leer je niet veel. (optellen van punten misschien :)
Link naar reactie
[quote:6b196fd382="Salv"] Maar laten we even duidelijk zijn, school is om iets te leren. Van darten leer je niet veel. (optellen van punten misschien :)[/quote:6b196fd382] Darters kunnen aardig hoofdrekenen, ze moeten immers steeds uitrekenen met welke combinatie ze uit kunnen komen. (misschien een argument om op school alsnog toegang te krijgen :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...