Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Weet iemand toevallig wat de beste instellingen voor GTA III zijn??? daar bedoel ik mee dat ie lekker snel draait Hij draait al best goed op mijn systeem(pje) maar ik wil hem optimaal laten draaien heeft iemand tips voor mij???? Alvast Bedankt .Senior. Systeem: Pentium II 400 256 MB geheugen Win XP Pro geforce 2 mx 400
Link naar reactie
op dat systeem GTA 3 optimaal laten draaien???? zou de moeite maar niet eens nemen om hem te installeren, want lekker spelen zit er echt niet in.... de processor en videokaart zin niet echt denderend te noemen...... @computernerdo, lees nou eerst eens wat hij schrijft, voordat je gaat blaten... je post overal maar wat, en je weet niet eens waarover je het hebt.... denk je nou serieus, dat op de laagste instellingen dit spel wil draaien op zijn systeem????
Link naar reactie
hoe zou hij bij mij moeten draaien dan. hij draait namelijk niet echt lekker. bij andere spellen heb ik dat wat minder (UT 2003, C&C generals) die doen het wel redelijk. kan jij hem dan wel een beetje draaien computer nerdo, met je TNT2 videokaart???? edit: (computer nerdo) ik zie nu pas dat jij je 3d mark op 800x600 hebt staan en op 16 bit :roll: edit (2e keer)en zie nu ook pas dat die andere wel 1024 768 is en wel 32 bit
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:91b7b8ba61="Senior"]Hij draait al best goed op mijn systeem(pje) maar ik wil hem optimaal laten draaien heeft iemand tips voor mij[/quote:91b7b8ba61] Varieer gewoon wat met de verschillende instellingen en resoluties, tot je de beste hebt gevonden. En als die toch al goed draait, dan is er weinig aan de hand zou ik zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...