Ga naar inhoud

Mijn pc als gameserver


Aanbevolen berichten

Ik heb recent de demo van Black Hawk Down geinstalleerd, en zag dat er al tal van gameservers in de lucht waren en er al aardig heen en weer geknalt werd. Nu vraag ik mij af of iedereen een game kan hosten of dat je er iets speciaals voor moet doen. Ik heb het via de multiplayer optie als server opgesteld te worden, maar dat lukte niet. Iemand hier enige ervaring mee, en in het algemeen met Black Hawk Down?????
Link naar reactie
- wat voor een internet verbinding heb je ? modem = niet de moeite waard (1 tegen 1 lukt je maar net ... ) kabel / ADSL = gok op een 6 spelers limiet ... (voor zo'n groot level als in de BHD-demo zat vrij mager & leeg) - heb je een firewall of iets dergelijks ? Kijk dan hoe je die tijdelijk uitschakelt of geef de poorten vrij die het spel als server gebruikt. (ik heb geen idee waar je die info voor dit spel vind overigens).
Link naar reactie
ik heb een plus minus 750k adsl verbinding down, maar upstream is dat volgens mij nog maar de helft. Verder heb ik een router geinstaleerd, maar bij het opzetten van het spel heb ik die tijdelijk uitgeschakeld. Je bedoeld dus te zeggen dat als je een game wil hosten je dit met je eigen pc moet doen??? Heb namelijk gezien dat alles via de Novalogics servers gaat. (dat zijn de ontwerpers van de game) ??????????? Snap er niets meer van
Link naar reactie
hmm ...ik had er niet aan gedacht dat ze dat bij die spellen-serie anders doen. Dan is het waarschijnlijk te druk op die servers om er een spel te kunnen starten. Of heb je zelf aan je eigen kant niet genoeg gegevens ingevuld ? Tenminste bij Diablo2 was er ook een soortgelijke opzet maar aangezien die servers constant bezet waren was nauwelijks een nieuw 'spel' te starten op de server.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...