Ga naar inhoud

Doom III


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:f0495de811]In dat geval moet je een mailtje sturen naar bugs@idsoftware.com met de titel 'Doom 3 Alpha : Bug-report'. Als je dan naast de foutmelding ook nog je naam, adres bij zet zal men het probleem beslist weten op te lossen.[/quote:f0495de811] Het is niet echt grapig legers advocaten achter iemand aan te sturen jafo!
Link naar reactie
[quote:320f687619="wigets"]ja, denk je dat ik een mailtje ga sruten naar het bedrijf waar ik de alpha versie van gejat heb? Dan vraag je om preblemen.[/quote:320f687619] tja ... vragen stellen over illegale versies op het officieele forum van een bekend computertijdschrift ... denk je dat dan geen problemen oplevert ? Da's net zoiets als op het forum van de politie vragen naar tips om in te breken ... ;)
Link naar reactie
*eh* je kent mij toch ? ... dus :p btw : als de moderators dit officieel gaan gedogen ... denk je dan niet dat MS & co daar geen problemen mee hebben ? 't is al erg genoeg dat het blad m.i. (indirect) de diefstal van MS Word & co promoot (wat moet een arme amateur met een review & tips voor een programma dat ie niet kan/wil betalen ? Je geeft toch ook geen onderhoudstips voor een Ferrari in een autoblad als je weet dat 99% van de lezers zo'n auto nooit kan betalen ?), veel gekker moet het dus niet worden.
Link naar reactie
[quote:11fade64d7="ketelbinkie"]zucht..... ik heb geen respect voor mensen die iedereen voor dom, idioot en van alles wat uitmaken. Ik dacht: ik check even deze topic, zie ik alleen maar gezeur en gezeik! Moeilijk hè iemand op een normale manier benaderen!![/quote:11fade64d7] ik hoef ook geen respect van jou, maar ik heb helemaal GEEN respect voor mensen die gewoon illegale shit downloaden, en dan ook nog een alpha release, die vol bugs zitten, en dan gaat mekkeren dat ie niet goed werkt.... :-?
Link naar reactie
Ik denk dat dit onderwerp inmiddels wel genoeg is uitgediept. Als jij degene bent die het spelen van alpha games helemaal geweldig vind moet je dat zeker niet laten. Eventuele consequenties en dan heb ik het niet alleen met betrekking op de wet zijn voor je eigen rekening. Ik ben het met turbulence eens. Dit is geen forum waar je dat soort vragen gaat stellen. Er zijn genoeg warez crawlers waar je direct antwoord krijgt zoek daar je heil. Ga echter niet zo laag onder de gordel steken dat je mensen die het wel goed voor hebben met de software industrie en die de software pas aanschaffen bij de definitieve release aanvalt Ik denk dat het tijd is om hier een einde aan te maken!!! Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...