Ga naar inhoud

Doom III


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.. zeg, wie heeft doom3 al getest? ik heb de alpha en ut2k3 lijkt wel een lachertje bij deze super-graphics.. en het is niet alleen grafish goed, maar er zitten ook hele kicke triggers in de maps.. 8) bijvoorbeeld in level 2, loop je door een hal met allemaal buizen aan de muur, dan knalt er oppeens een kraantje af en gaan de buizen buigen, en dan komt er opeens een heel groot monster door de muur heen... :o ook is er een level met toilethokjes, als je daar naar binnen loopt zie je een monster van een dood lichaam eten en later loopt hij weg, dan loop je die wc in, kijk je in de spiegel en zie je dat monster achter je opeens verschijnen.. ik kreeg bijna een hartverlamming! :o ik heb hem getest op een AMD 2200+ met een GF4 Ti4400 en 512mb en nog had ik 1fps wanner ik in een gevecht was... ik vraag me af wat voor computer je nodig hebt om hem wel goed te kunnen spelen.. heeft iemand hem al goed kunnen spelen?
Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

volgens mij verkoopt die dudeman onzin, doom 3 is nog niet af dus hoe kan hij dat spel nu spelen, en als je met een 2200+ en gforce 4 ti4400 maar 1fps haalt is nog de grootste onzin van al, wat zou dan de min vereiste zijn van het spel , een 2800+ of 3.0ghz pentium 4 met gforce fx of zo? dudeman zet hier eens een screenshot . En dan nog met je onzin van die warez sites , bla bla bla gelijk welke site die software gratis aanbied zal geen bestanden van 600MB zomar laten downlouden en dan zeker niet iets als doom 3 want ik denk dat hun server gewoon constant overbelast zal raken. Het feit dat doom 3 maar 600 MB groot zal zijn is ook totale onzin.
Link naar reactie
*gaap* als jij D3 wilt verpesten ... dan moet je vooral een uitgelekte buggy illegale alfa-versie spelen. Ik wacht liever op het volledige officieele demo (mocht die komen) om te zien hoe slecht en slaapverwekkend D3 wel niet is. Die 'triggers' zijn misschien 'spannend' de eerste keer, maar Id-software liet al in Quake 1 zien dat ze geen idee hebben hoe ze iets spannend kunnen blijven houden. enne : (1) zie de faq voordat je die download-locatie hier post ... tenzij je geen zin hebt om ooit nog in dit forum te posten (2) dat nieuws over de uitgelekte D3-alfa is al maanden oud ...
Link naar reactie
[quote:f6d99f31cc="rombaft"]volgens mij verkoopt die dudeman onzin, doom 3 is nog niet af dus hoe kan hij dat spel nu spelen, en als je met een 2200+ en gforce 4 ti4400 maar 1fps haalt is nog de grootste onzin van al, wat zou dan de min vereiste zijn van het spel , een 2800+ of 3.0ghz pentium 4 met gforce fx of zo? dudeman zet hier eens een screenshot . En dan nog met je onzin van die warez sites , bla bla bla gelijk welke site die software gratis aanbied zal geen bestanden van 600MB zomar laten downlouden en dan zeker niet iets als doom 3 want ik denk dat hun server gewoon constant overbelast zal raken. Het feit dat doom 3 maar 600 MB groot zal zijn is ook totale onzin.[/quote:f6d99f31cc] het is absuluut geen onzin... het is ook nog maar versie 0.02.. een vroege alpha dus, er kan nog van alles mee gebeuren. 8) er zijn nog maar 6 levels en de meeste zijn nog niet eens compleet. je hebt ook alleen nog maar de handgun, shotgun en machinegun... er komen er nog veel meer. daarom is het ook nog maar 600mb. die site raakt niet overbelast, ze gebruiken zo'n anti-leech plugin en die site is ook niet zo bekend. :roll: ik zal ook nog wel een paar screenies posten als je niet gelooft dat ik hem heb. :wink: de vereisten zijn inderdaad erg hoog, maar houd er rekening mee dat het spel pas over een jaar of 2 uit komt, misschien nog wel langer. tegen die tijd zullen er veel meer mensen zijn die misschien al een GeForce FX hebben, en een AMD Hammer... en daarbij komt in de volledige versie waarschijnlijk ook veel betere support. en JaF0, ik heb de faq gelezen.. anders had ik allang de link naar die site gegeven. en jij zegt "dat nieuws over de uitgelekte D3-alfa is al maanden oud ..." wat kan mij dat schelen? heb ik soms gezegd dat het nieuws is? :roll: en nu mensen.. probeer eens POSITIEF te antwoorden :)
Link naar reactie
vind je het gek dat die site 'onbekend' is ? Warez-sites maken nu eenmaal geen reclame omdat ze anders binnen een paar uur uit de lucht zijn. Bovendien : wie weet wat voor een troep in dat illegale spul zit. Als je het nieuws een beetje had gevolgd dan had je het volgende ook geweten : - geplande release is *dit jaar* : 2003(!) - haal die Hammer maar uit je hoofd ... dat ding is zo goed als onbetaalbaar voor normale mensen als ie dit jaar gereleased wordt.
Link naar reactie
[quote:71455471c3="JaFO"]vind je het gek dat die site 'onbekend' is ? Warez-sites maken nu eenmaal geen reclame omdat ze anders binnen een paar uur uit de lucht zijn. Bovendien : wie weet wat voor een troep in dat illegale spul zit. Als je het nieuws een beetje had gevolgd dan had je het volgende ook geweten : - geplande release is *dit jaar* : 2003(!) - haal die Hammer maar uit je hoofd ... dat ding is zo goed als onbetaalbaar voor normale mensen als ie dit jaar gereleased wordt.[/quote:71455471c3] ow. dat wist ik niet.. aangezien die alpha nog helemaal niet zo ver is, moet er waarschijnlijk nog veel aan gebeuren.. ik had ook niet verwacht dat ie dit jaar al uit zou zijn.. waarschijnlijk zijn er dan inderdaad extreem hoge eisen..
Link naar reactie
Heb je er ooit over nagedacht dat de gelekte alpha versie wel eens een oude versie zou kunnen zijn? En tuurlijk vergt het in dit vroege stadium nog veel te veel van je 3d kaart. dat veranderd 100% zeker weten in de uiteindelijke versie. Er zitten zeker in de alpha versie nog veel te veel bugs. En de 3d code is simpelweg nog niet diep genoeg uitgewerkt om de graphics op een redelijk acceptabele manier (t.o.v fps) te tonen. Ik geloof wel dat D3 een zware game zal zijn. Maar het wordt vele malen beter dan die 1 fps van jou!
Link naar reactie
als ik doom3 met 640x480 speel en low detail heb ik nog een redelijke framerate: [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie01.JPG[/img:2487874f81] [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie03.JPG[/img:2487874f81] [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie04.JPG[/img:2487874f81] [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie05.JPG[/img:2487874f81] [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie06.JPG[/img:2487874f81] [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie07.JPG[/img:2487874f81] [img:2487874f81]http://members.lycos.nl/simen/screenie08.JPG[/img:2487874f81]
Link naar reactie
maak een snelkoppeling naar doom.exe dan doe je rechtermuisklik daarop en klik je op "eigenschappen" dan staat er achter "doel": "C:\Program Files\DoomIII\doom.exe" verander dit in "C:\Program Files\DoomIII\doom.exe +set r_fullscreen 1 +set r_mode 3 +set com_drawfps 1 +map e3/e3_1 +exec mediumquality.cfg" en start dan de snelkoppeling. klaar! :wink:
Link naar reactie
[quote:41afa86236]verander dit in "C:\Program Files\DoomIII\doom.exe +set r_fullscreen 1 +set r_mode 3 +set com_drawfps 1 +map e3/e3_1 +exec mediumquality.cfg" [/quote:41afa86236] sorry maar hoe dom ben je!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vind je het gek dat je fps 1 is als je typt draw fps 1 maak hier dan 45 van.. HaHaHA je hebt dat stukje echt niet zelf bedacht maar van internet gehaald ik ken toevallig dat comcommand uit sof2
Link naar reactie
[quote:679dc235a5="no_name"]Nice screens! :D Ik ga de demo ook ff downen. Maar dat de FPS zo tegen vallen, ligt dat niet aan het feit dat het een uitgelekte demo is? De officiele versie zou wel een stukker beter draaien.[/quote:679dc235a5] dat heb ik inmiddels al 2x gezegd... leest voortaan ff de rest van de posts. en je zegt: Ik ga de demo ook ff downen. maar er is nog geen demo... hoe wil je die downen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...