Ga naar inhoud

Mafia problemen


Aanbevolen berichten

hallo .... ik heb een probleem met mafia :evil: ik heb een amd 2000+ xp Gigabyte GA-7VAXP 512 MB 333 MHZ 2 x Maxtor 40 GB (voor de raid functie) Point of vieuw GF4 TI 4200 Turbo Terratec dmx 6 fire geluidskaart en als ik het spel mafia wil spellen gooit hij me eruit ik heb het spel al een paar keer geinstaleerd maar niks helpt ik heb van alles de laatste drivers geinstaleerd maar ik weet het niet meer wie kan mij helpen
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Oké... sorry... ik weet het, het is een oude topic. Maarrrrrrrrr, ik heb ook dat probleem, terwijl ik eerst zonder problemen kon spelen. Ik heb nadat ik Mafia uit had gespeeld, het eraf gegooit. Dat is nu zo'n 4 maanden geleden. Toen liep-ie nog als een trein. Gister middag wilde ik het weer spelen, dus geïnstalleerd. Vlak na de eerste missie (met je taxi sam + (forgot his name) weg brengen), zie ik het filmpje, en dan gaat-ie het volgende level laden. Als-ie dan ongeveer op 3 kwart van het laden is, crasht-ie naar het bureaublad. Geen enkele fout melding oid. M'n systeem staat in m'n sig, maar zoals ik al zei, het heeft gewoon goed gedraait. Hoop dat iemand hier meer van weet. Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...