Ga naar inhoud

Hitman 2 problemen...


Aanbevolen berichten

stabiliteitsproblemen? Drivers veranderen? Heb je een GF? Gebruik dan een 41.09 :D Daar haalde ik nog 9200 mee ten opzichte van mijn oude 30.xx driver: 7200. gewoon gaan voor agressie niet voor kwaliteit. Zet alle opties op normaal, dan moet het wel lukken denk ik. Kijk ook eens naar de temperatuur van je Pc, al zou ie dan helemaal moeten crashen als ie te warm werdt. Ps: Ik heb hitman 2 nog nooit gespeeld, 1 wel...(veel!)
Link naar reactie
[quote:fadf6cfc20="ProblemPc"]gewoon gaan voor agressie niet voor kwaliteit. [/quote:fadf6cfc20] zou lullig zijn, als het daar aan ligt... ik weet niet waar je dan een GF4 voor koopt, maar ik neem aan dat je zo'n kaart eerder koopt voor de mooie dingen die hij kan, naast de snelheid dan.. speel liever op een iets lagere RES met een boel eyecandy aan, dan dat ik op een hoge Res speel met geen FSAA of filtering aan....
Link naar reactie
[quote:f87fe705db="Hu'uruun"]Ik weet het niet zo net hoor, H2 werd door een vriend van mij uitgespeeld. Dat betekent dus dat het spel te makkelijk is :-D...[/quote:f87fe705db] Tja, dat klopt wel een beetje... op de "Normal" mode (de makkelijkste :roll:) had ik hem ook zonder veel problemen zo uitgespeeld, en ik denk dat ik hem over een tijdje nog maar eens over ga doen in de zwaartste versnelling want sommige levels waren idd een lachertje. Er was maar 1 level waar ik behoorlijk wat problemen mee had, en dat was dan ook het grote kasteel waar je tot de top moet om iemand dood te vermoorden en daarna terug naar de basement om een dingetje te jatten uit een prive museumpje. En er waren ook overal ninja's en meneren met hele grote geweren... :o:P:wink:
Link naar reactie
[quote:4ccf7b4ad2="delimilitan"]Tijdens het spelen valt het spel na een aantal minuten uit... Dus ik bevind me dan weer in windows??!! Ik kan maximaal 4 minuten spelen... Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt... delimilitan[/quote:4ccf7b4ad2] Dat probleem komt me bekend voor [url]http://forum.computer-totaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75061&highlight=&sid=02c5f05d65e91da43653c90b2d061bcc[/url] Ik had het alleen niet precies naar vier minuten maar meestal naar een 30min a 60min Hoe heb ik het dan opgelost? Ik speel hitman nooit meer, dus maak ik me er ook niet meer druk om. Maar als je verslaafd aan dit spel bent is het inderdaad behoorlijk kl*te.
Link naar reactie
[quote:e3f93d23f1="no_name"]...Hoe heb ik het dan opgelost? Ik speel hitman nooit meer, dus maak ik me er ook niet meer druk om. Maar als je verslaafd aan dit spel bent is het inderdaad behoorlijk kl*te.[/quote:e3f93d23f1] Ja maar ik wil het spelen :(... En jongens die me raad hebben gegeven, het lukt niet!:( Heb alles geprobeerd, maar kan toch niet meer dan 4/5 min spelen...help :cry:
Link naar reactie
Dit is echt raar.... ik heb hier ng nooit van gehoord en als je goede drivers hebt en de 1.1 patch zou dit eigelijk niet mogen kunnen. (is meestal zo maar ok :P) Draait er misschien software op de achtergrond die roet in het eten gooit? Krijgt een virusscanner of Windows Update bijvoorbeeld het leuke idee om eens wat files te gaan binnenhalen waardoor je RAM vol loopt? Trouwens, hoeveel RAM heb je eigelijk? Kijk eens wat er allemaal aan staat, schakel alle gekke dingen uit via je Taskmanager (meest succesvol wanneer je Win2k/XP gebruikt) en try again. Dit zijn de minimum system specs, vermedigvuldig elk item met minimaal 2 en je komt aan de aanbevolen eisen: ;) [i:dd54f16062]Pentium 300 MHz, 64 MB RAM, Windows 95/98/ME, DirectX 7.0, 8 MB DirectX compatible 3D-kaart, DirectX compatible geluidskaart, 400 hardeschijf ruimte en een 8x CD-ROM drive.[/i:dd54f16062]
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
[quote:c7ccc01c6c="delimilitan"][quote:c7ccc01c6c="ProblemPc"] Ps: Ik heb hitman 2 nog nooit gespeeld, 1 wel...(veel!)[/quote:c7ccc01c6c] Hitman 2 is veel leuker; meer missions, grafisch mooier, beter verhaal...met een woord: top :)[/quote:c7ccc01c6c] Heb ook dat hitman terug keert naar windows,de ene keer na 4 minuten,de andere keer na een uur. Heb echt van alles al geprobreerd:diverse drivers,bumpmapping uitgezet,alles wat maar op de achtergrond loopt uitgeschakeld,controle moederbord uitgeschakeld,de patch geinstalleerd,het spel opnieuw geinstalleerd.Niets helpt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
[quote:cdd205e3d7]er schiet me net nog iets te binnen: issie legaal?? [/quote:cdd205e3d7] Kom aub niet met zulke antwoorden in het vervolg, heb al vaker discussie over gehead, maakt niks uit of ie legaal of niet legaal is zolang het geen beta is, en die deed het voor HM anders ook redelijk :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...