Ga naar inhoud

GTA 3 VICE CITY komt naar PC!!


Aanbevolen berichten

[quote:181b3e496a="webspider"][quote:181b3e496a="no_name"] (voor degene die zich afvragen waarom ik de post niet edit; duurt op een of andere manier heel lang als je een post edit, nieuw bericht plaatsen is sneller, en het kickt het topic omhoog)[/quote:181b3e496a] en vooral je postcount ;)[/quote:181b3e496a] Dat is natuurlijk een bijwerking :wink:
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

FF om hoog gekickt. Want het is toch wel heel belangrijk voor iedere PC-gamer en het zit er aan te komen. :D Zullen er nog nieuwe features komen i.o.v de PS2 versie? Wat nieuw in GTA VC is dat vliegtuigen, andere schade kan aanrichten dan een auto. Want als je met een dodo in GTA 3 iemand aanrijdt wordt het slachtoffer niet verhakt. Maar in GTA VC kun je iemand met de helicopter-rotor bladen in mootjes hakken. Niet dat ik dat ga doen :wink: , maar het is wel weer wat realistischer :P
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:39f8ba2d17="turbulence"]zucht.... dan pas???? man waar wachten ze toch op???? VC is nu al een tijdje op de PS2, dus kom op, en release hem nou ook voor de PC!!!![/quote:39f8ba2d17] Komt door die smerige sony. Zij betalen een heel duur contract om GTA VC zolang mogelijk exclusief voor de PS2 te houden, en hier worden wij, pc-gamers, de dupe van. :cry:
Link naar reactie
Komt omdat de PC een stuk minder op levert en er veel meer moeite voor moet worden gedaan. Jantje heeft een P3 800 met videokaart X pietje een AMD 1400 met videokaart Y klaasje een Cyrix 3000 met videokaart Z dan nog al die drivers en OS-en en weet ik het :( Een PS2 is een PS2 en daar draait het gewoon op of niet :) Gelukkig ronkt er naast mijn TV een PS2 zodat ik over een half jaar van GTA San Andreas kan genieten :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...