Ga naar inhoud

Fifa 2003 niet met Diamond Stealth III S540


Aanbevolen berichten

Heb het volgende Systeem: Mobo: Gigabyte VIA Apollo Pro GA-686VXE AGP CPU : Intel Celeron 466 Mhz in a box RAM : 256 Mb PC100 SDRAM HD : Maxtor Dmax VL20 5400RPM 15,3Gb DvD : 8/40 CD Writer: Aopen 12x Bios: Award software Video:Diamond StealthIII S540 32Mb (+laatste savage 4 drivers) Geluid: Xitel Storm platinum Gamer Win : Me Nu heb ik Gisteren Fifa 2003 gekocht. Geinstalleerd en proberen te spelen. De opstartschermen, fimpjes en de Menu-opties zagen er allemaal (grafisch gezien) goed uit. Toen ik wilde beginnen zag ik dat er van de geweldige graphics niets meer over was. In de handleiding zag ik wel dat het spel de Diamond Stealth II niet ondersteund. Ook de drivers (S4) kan hij niet aan. Deze heb ik eraf gehaald zodat hij alleen de originele Stealth III drivers nog heeft. Ik weet dat mijn PC antiek is maar ik vindt het wel raar dat je eerst het spel moet kopen voordat je weet welke grafische kaarten met welke chipsets er WEL ondersteund worden. Eerst een nieuwe PC aanschaffen voordat ik het spel kan spelen??? Groeten, Steven
Link naar reactie
Die ati 9000 is idd een goede al denk ik dat de ati radeon 8500 ook nog voldoende is. Ik zou pas aan de top/allernieuwste kaarten gaan denken als je van plan bent om je systeem flink te upgraden of zelfs een hele nieuwe te kopen tot die tijd zou ik niet al te veel geld uitgeven aan een nieuwe videokaart. Dit geld zou je dan weer kunnen gebruiken voor eventueel een nieuwsysteem. kijk een op dit zelfde forum bij videokaarten en monitoren daar weten ze ook wel welke kaart eventueel voor jou geschikt is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...