Ga naar inhoud

racesturen


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal van die stuurtjes gehad en vond Trust altijd de betere hebben (had zowel van Trust als van Logitec). Het enige nadeel is dat ze soms wat duurder zijn maar ze zijn veel sterker (de aansluiting op het bureau/tafel en ze zijn gewoon makkelijker in het gebruik. Maarja dat is alweer een tijdje geleden dat ik ze heb gehad. Dus kan veranderd zijn.
Link naar reactie
Wat dacht je van deze: [url=http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T129&fam=4]*click*[/url] Ziet er erg gelikt uit, naar mijn mening mooier nog als het Momo stuurtje (zal ook wel net zoveel kosten :() en mijn oude thrustmaster vond ik kwalitatief erg goed, maar die is nog van voor de overname door Guillemot dus weet zo niet hoe het met de kwaliteit van de huidge stuurwieltjes staat. Maar met wat google-en kom je vast op goeie tests. Die ik heb is de voorloper van deze [url=http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T2&fam=4]*click*[/url] en dat ding bevalt mij uitstekend, ligt goed in de hand en zit degelijk in elkaar. Goeie pedalen ook (imho beter als de logitech met z'n "vrachtwagen" pedalen). En kwa prijs is hij ook een stuk aangenamer als een Momo of dat ferrari stuurtje van de eerste URL, echter de FF moet hij missen. Tussen de 2 merken die jij noemt zou ik voor Logitech gaan, alleen al als ik kijk naar de kwaliteit van het materiaal en driver ondersteuning. Daarbij komt dat die Trust stuurtjes er wat meer speelgoed achtig uitzien, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Trust is over het algemeen wel weer een stuk goedkoper.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...