Ga naar inhoud

UT2003 intro


Aanbevolen berichten

Gisteren UT2003 installed, Na het maken van een profiel een single player game gestart..... Begint er een mooie demo.. Onder het motto die kijk ik straks wel, eerst spelen deze geskipped. Echter, nu krijg ik deze intro niet meer te zijn bij het opstarten van een spel :( Wie o wie weet waar ik dit kan configureren? Staat er ergens een vlagje in een ini file of iets dergelijks? Want ik wil de intro nog wel een keer helemaal bekijken! (Ik bedoel dus dat filmpje waar die 2 mannen en dat vrouwtje tussen een menigte lopen)
Link naar reactie
Je zou een nieuw singleplayer kunnen starten ... je kunt namelijk meerdere 'profiles' hebben om dat deel van het spel mee te spelen. Een andere mogelijkheid om dat filmpje nog eens te zien weet ik niet :( En het is idd de moeite waard ... echt een intro voor WWF, compleet twee halve gare commentatoren. :D Het is net zoals de 'tutorials' voor de verschillende speltypes helemaal met de Unreal-engine gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...