Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een gedownloade versie van UT2003. Ik weet dat 't niet mag en wil ook best 't originele spel kopen maar waar het mij om gaat is dat de multi-player sessie niet werkt. Mijn vraag aan jullie is dan ook; Ligt dit aan het feit dat het geen legale versie is, of kan het liggen aan het feit dat ik werk achter een e-tech router ? Ik wilde spel graag eens proberen voordat ik het koop. Als het aan de router ligt koop ik 't misschien helemaal niet. Wie heeft het spel wel gekocht en zit net als ik achter een e-tech router, en kan mij een antwoord geven ? Alvast bedankt
Link naar reactie
Ik gok op de illegalitiet, daarom zal dit topic ook dicht gaan ;) Stel je vraag opnieuw: "Kan het zijn dat UT2k3 multi niet werkt omdat ik achter een e-tech router zit?" Het is zo dat UT2003 best goed beveiligd is. Niet alleen met cd-key (die zal wel invalid zijn) maar je moet ook een originele cd in je drive hebben voordat het spel opstart. Welke melding krijg je als je een multiplayer spel wilt binnengaan? Je kunt eerst de demo proberen voordat je het spel aanschaft. http://www.unrealtournament2003.com/?downloads Die is WEL legaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...