jaapdef Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Tablet=Samsung GT-P1550 met Android 4.2.2 + NPO-app Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Het probleem wordt mogelijk veroorzaakt door wi-fi van een router of ander draadloos apparaat wat in de buurt staat van de TV Link naar reactie
Homer Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Test eens of een ander programma ook dit probleem geeft, zoniet dan ligt het aan dat ene programma, zowel dan is er zoals opgemerkt mogelijk iets mis met je verbinding. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 7 april 2015 Delen Geplaatst: 7 april 2015 Een andere oorzaak kan zijn, de benodigde bandbreedte gaat bij het online streamen, van de beschikbare bandbreedte af. En ook van de capaciteit van je Wi-Fi verbinding. Als je beschikbare bandbreedte áán de krappe kant wordt , omdat bijvoorbeeld andere huisgenoten, tegelijk ook bezig zijn op hun tablet. Dan ga je dat merken in gebrekkige ontvangst, en haperende beelden, ook in de wi-fi van je router. De beschikbare hoeveelheid bandbreedte is afhankelijk van het type abonnement je hebt ,bij je internet provider. Link naar reactie
majkie Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Bekend probleem: https://help.npo.nl/conversaties/chromecast-android-stopt-na-10-minuten Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.