anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Hoe kan ik via Upaint aangepaste en in Unreal geimporteerde skins zichtbaar maken voor alle spelers, die op mijn server inloggen?? Momenteel zien ze uitsluitend de basis-skin, die ik gewijzigd heb. De wijzigingen zien zij dus niet. Graag hulp! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Hier staat beschreven hoe je de skins die je gemaakt hebt zo kunt inpakken zodat ook mensen zonder UPaint het ding kunnen gebruiken : http://fragface.ut2003hq.com/distribute.htm Volgens mij is daarna de rest als het in UT was ... meer weet ik ook niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Heb het gelezen,... maar snap het nog niet helemaal. Ik heb een skinmod gemaakt,... naar UT2003 gezet, en in singleplayer zie ik mijn skinmod,... maar als ik multiplayer doe,... zie ik gorge van de juggernauts,... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Hoezo moeilijk ? Ik kan UPaint niet starten, dus testen kan ik het helaas niet. Maar volgens mij gaat het zo : - als je met UPaint een skin maakt/aanpast dan worden de textures voor die skin in een standard texture-package bewaard - tegelijk met dat package wordt er een Upaint.upl (= lijst met karakter-gegevens aangemaakt). Het enige wat je moet doen is zorgen dat je die dingen een eigen naam geeft. In Ut had je vroeger een .int-bestand waarin je aangaf welke textures je in een texture-package had gestopt. Die textures moesten toen een bepaalde naam hebben. Schijnbaar gebruikt UT'03 daar nu die .upl-bestanden voor en zorgt UPaint zelf voor de correcte naamgeving van de textures. Kijk anders eens op de site ... daar staat in ieder geval al een skin die op die manier is opgezet. Gewoon een los .utx-bestand in combinatie met een .upl-bestand dat dezelfde naam heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2002 U-paint heeft een optie importeren in UT2003. Dat gebeurt ook,... en de skin kan ik kiezen! Ik heb het al een andere naam gegeven, maar alleen in singleplayer pakt hij hem daadwerkelijk. In multiplayer pakt de gorge skin! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2002 Start UnrealEd en kijk of je de textures van je skin kunt vinden ! In multiplayer kun je volgens mij alleen die skin hebben als de server de skin heeft ge-installeerd. En daar heeft ie de textures van die skin voor nodig. Mogelijk dat je het aan 'serverpackages' moet toevoegen ... Ik heb echter geen lan-omgeving om zoiets te testen :( Laat staan dat ik ook maar een skin heb gezien die echt de moeite waard is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen