Ga naar inhoud

Welke games hebben fsaa en anti aliasing ondersteuning


Aanbevolen berichten

volgens mij hoeven de games het niet te ondersteunen maar gaat dit via de drivers. je kan je drivers menu oproepen door op een leeg plekje op je bureaublad de rechtermuis te klikken en op eigenschappen te klikken, dan kies je de tabblad instellingen en dan klik je op geavanceerd daar ergens tussen de tabbladen staan fsaa & AA en hier kan je de hoogte/level instellen.
Link naar reactie
[quote:b9cb917bc1="sdk"]Je hetn gelijk alleen kan ik maar 1 ding tegelijk selecteren!!!. Uit, 2x Quincunx Antialiasing, 4x, 4xS (alleen Direct-3d)[/quote:b9cb917bc1] Dat is logisch, dat je 1 ding kan tegelijk kan doen. het is namelijk de overterefende trap de minst sterke form van FSAA is 2x, daarna volgt Quincunx vervolgens 4x en 4xS en 6x hoe sterker de FSAA graad hoe beter het effect in games maar ook hoe langzamer het spel word. FSAA is namelijk niet gratis, het gaat tenkoste van je Performance. Wat voor videokaart heb je en welke driver gebruik je? ps. persoonlijk vind ik dit meer een vraag voor in het videokaarten forum gedeelte. o ja.. FSAA en Aniso aanzetten kan alleen in de illegale Beta versie van SOF2 voor zover ik weet! Ik heb een legale gratis versie bij me Audigy II gehad en daar zit die optie niet bij
Link naar reactie
Umm ik wil niet evrvelend doen maar als je nu eens naar de geavanceerde opties gaat van sof2 kun je het gewoon met een schuifbalkeje kiezen (anti-aliasing) en dit topic was volgens mij voor de games omdat ik dacht dat je deze fucties in het spel moets inschakelen. MAar in bijvoorbeeld ut03 kon ik het niet vinden. Ik heb versie 6.13.10.3082
Link naar reactie
Dan zou ik helemaal Rivatuner dowloaden (zie vorige post) Met die tool kan je naast overklokken dus perfect ANISO en FSAA regelen Met jou configuratie kan je makkelijk de meeste games spelen met 1024x768x32 full detail en Aniso level 4 FSAA zou ik niet gebruiken, dat is leuk voor adventures, flight sims en race games waar de kartel randjes veel meer opvallen, jij speelt voornamelijk SHooters, daar is Aniso veel mooier in, IMHO
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...