Ga naar inhoud

sidewinder racing wheel + xp ??


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb wat problemen met ons sidewinder stuur. We hebben een spel (grand prix 4 ) en nu gaat het goed met de instelling van de besturing links/rechts , en ook de pedalen is geen probleem, maar ik kan er maar niet achter komen hoe ik de buttons moet gebruiken. Ik kan daarom bv.de flippers achter op het stuur voor het overschakelen niet gebruiken. Nu hoor ik tegenstrijdige berichten, zo zouden deze functies niet beschikbaar zijn onder windows xp. Is dit zo ??? heeft iemand ervaring ?? zijn er nieuwe drivers voor xp, en zo ja waar staan die ??? PS . :( Ik heb `m net gekocht met 4.0 drivers
Link naar reactie
Staat er op de doos dat ie XP geschikt is ? 4.0 drivers, dan neem ik aan dat ie een USB versie is, die zou onder XP moeten werken. Je moet bij microsoft kijken/hardware sidewinder en lees hun FAQ. Sidewinders met een aansluiten op een gewone gameport doen het niet onder XP en ze gaan het ook niet doen. Kijk wat ze zeggen over jouw sidewinder. [/url]
Link naar reactie
[quote:aaaea1b653="wolfh"]Hallo, Ik heb wat problemen met ons sidewinder stuur. We hebben een spel (grand prix 4 ) en nu gaat het goed met de instelling van de besturing links/rechts , en ook de pedalen is geen probleem, maar ik kan er maar niet achter komen hoe ik de buttons moet gebruiken. Ik kan daarom bv.de flippers achter op het stuur voor het overschakelen niet gebruiken. Nu hoor ik tegenstrijdige berichten, zo zouden deze functies niet beschikbaar zijn onder windows xp. Is dit zo ??? heeft iemand ervaring ?? zijn er nieuwe drivers voor xp, en zo ja waar staan die ??? PS . :( Ik heb `m net gekocht met 4.0 drivers[/quote:aaaea1b653] Ik heb zon soortgelijk probleem met een logitech cordless optical Muis, ik kan er wel gewoon mee lopen, maar hety muis wieltje werkt niet goed :(:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...