Ga naar inhoud

Medal of Honor: Alied Assault


Aanbevolen berichten

ik heb een vraag over het bovengenoemde spel. Als ik het Omaha Beach level (missie3 level 1) speel krijg ik op de horizon alleen grote balken i.p.v de duitse bunkers of de landingsboten. Als ik dan heel dichtbij kom krijg ik ze pas weer normaal. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen???? Ik heb hey al via de beeld instellingen geprobeerd. Bij de eerste keer dat ik het spel uitspeelde had ik dit probleem overigens niet alvast vriendelijk bedankt, Pim Roeske
Link naar reactie
Beetje achtergrond: We hebben het spel al eens helemaal uitgespeeld. Geen enkel probleem. Met dezelfde videokaart en drivers als nu. Toen crashte de harde schijf. Nieuwe harde schijf en moederbord geplaatst. Het spel is opnieuw geinstalleerd. Om nu snel naar de leukste levels (bijv. Omaha-beach) te gaan, hebben we cheats gebruikt om daar snel te komen. Daar kan het toch onmogelijk aan liggen??
Link naar reactie
Count Uilesnor, bedankt voor je lessen :) . Het probleem is inmiddels opgelost. Omdat alle hierbovengenoemde tips zijn uitgeprobeerd en het probleem daarmee niet opgelost was, hebben we uiteindelijk het spel maar opnieuw geinstalleerd.... en wie schetst onze verbazing; het werkt nu wel goed! Kennelijk is er bij de vorige installatie iets fout gegaan. Bedankt allemaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...