Ga naar inhoud

HOGE FRAMERATE MET GTA3


Aanbevolen berichten

ik wil ff als lieverdje een tip geven aan iedereen: heb je een lage frame rate met gta3 terwijl je wel een AMD 1,2ghz hebt. 256mbRam, Msi Geforce2 mx400 64 mb en het ander zooitje... dan moet je dit doen: Speed Up GTA3 PC <11:19 PM CST - schu> Bob sent in the following tip on speeding up GTA3. I have not tested this myself so I can't really say if it works, but if you've tried everything else, it might be worth a shot: [quote:e53af95089]"I don't know if it's been said before but if not then I'm the first to share this great fix with everybody if you post it in the news. Well as you know GTA3 PC plays horribly laggy on most systems but this is a great fix for it. First download 3D Analyze here, then unzip to a new folder and startup 3DAnalyze. Then go to the left bottom box an select GTA3.exe as the exe it will use. Then tick the force SW TNL under Directx options and click run and GTA3 will start and will run better than ever. Well I hope this fix works for everybody it did for me I've got it running smooth in 1024x768x32 at about 60fps. My specs for comparison: Amd thunderbird 1ghz 256mb 133mhz GeForce2 GTS 32mb Trails Off Screen sync off Frame limiter off" [/quote:e53af95089] download: [url]http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/files.html[/url]
Link naar reactie
ik, en met succes.. Eerst speelde is op 640x480x16 en de "view distance" op 1...... nu speel ik onder 1024x768x32 en met de "view distance" op het midden ofzo, ik kan het ook op het hoogst zetten maar dat merk ik wel weer in het speel gedraag, bijv met 5 politie auto's achter mij aan :)... Dat probleem zal vast ook wel in het feit liggen dat ik maar 256mb ram in mij pc heb.......
Link naar reactie
[quote:39509ae1f8="Richard16"]Hmm ik zie geen enkel verschil met eerst. Heb een amd duron 800mhz 256mb sdram 32mb nvidia riva tnt 2. Heb alles op het laagste en schokt nog steeds. maarja was te proberen! :evil:[/quote:39509ae1f8] Ja logisch.. jou videokaart heeft geen T&L, geen hardware en geen software matige.. vandaar dat jij er nix van merkt...
Link naar reactie
[quote:da38966264="Bert4444"]Ik kan de 3D-analyzer niet unzippen! In plaats van de normale extensie *.zip heeft de file *.RAR. De file renamen met .zip heeft geen zin. Iemand met hetzelfde probleem?[/quote:da38966264] Klopt met winzip kun je geen .rar unzippen je hebt een programma als Winace of winrar nodig... je kunt deze gratis op hun site downloaden... suc6
Link naar reactie
het kan ook veel uitmaken als je alles ff sluit, met ctrl+alt+del natuurlijk :D.. of wat nog beter is (als je geen kabel hebt dan). met "uitvoeren" "msconfig" openen, en dan uitvinken: "Onderdelen van groep opstarten uitschakelen" (-de onderste-)... Dan NIET de computer opniew opstarten!! Gewoon "ok" drukken" en dan "nee'... En dan gewoon op "afmelden" druken boven afsluiten in het "start" menu... en dan "enter" drukken :P EN DE SITE VAN FRAPS IS: [url]HTTP://WWW.FRAPS.COM[/url].. mAZzEL.... Wally... ps> ben ik nu heilig verklaard op dit forum met de "ondekking" van 3d Analyze? ;):P
Link naar reactie
Op mijn Duron 750, 512MB PC133 en GeForce4TI4200 draait GTA 3 zonder frame-limiter op 60fps op 1024x768x32 maar zeker ook minder naar bijvoorbeeld 19fps. Het gemiddelde is 28 frames. Ik vermoed dat het aan de processor ligt in combinatie met het PC133 geheugen. Ik heb de nieuwste (29.42) detonator drivers en Via4in1 drivers geïnstalleerd. Deze score is trouwens zonder 3d Analyze.
Link naar reactie
[quote:ef511d18be="Count Uilesnor"]Alles afsluiten met crtl+alt+del probeert iedereen natuurlijk als eerste, dat ligt voor de hand. Je had op het hoogtepunt van je roem moeten stoppen met tips geven ;-)[/quote:ef511d18be] hjahaha, dan kun je toch niet alles sluiten, voor sommigen heb je ikb ook nog, en bij mij opent die ook allemaal crap van de Lexmark..... duz......dat kun je daar niet terug vinden hoor !!
Link naar reactie
[quote:82d49cb301="wally"] ps.> Yeah!! mijn 50e post :D[/quote:82d49cb301] Maar goed dat ik dat niet om de 50 posts heb geroepen [img:82d49cb301]http://www.livejournal.com/img/mood/growf/dwaggins/annoyed.gif[/img:82d49cb301] Fraps hoef je echt niet elke keer te starten voordat je GTA3 gaat spelen. na 1 keer weet je toch ook wel hoeveel FPS je heb. anders zet je hem in je start up menu zodat elke keer als je pc start fraps ook word geladen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...