Ga naar inhoud

Spel der spellen!?


Aanbevolen berichten

Red alert dat spel heerst nog altijd big time! de eenvoud en de herinneringen aan het spel maken dat ik het (nog steeds) zo'n gaaf spel vind verder ben ik tijdenlang verslaafd geweest aan: -tiberian sun -soldier of fortune -quake 3 -red alert 2 -rtcw -max payne en nog een paar spelletjes :D
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

Het ultieme spel der spellen is toch wel Super Puzzle Fighter 2 Turbo. Waarom: het is gewoon verslavend. En dan natuurlijk Jak and Daxter natuurlijk! Die is gewoon te grappig, ook al is ie niet op de pc te verkrijgen. Vetste upcoming game is toch wel Doom III. De grafische kant is gewoon supergelikt.
Link naar reactie
1. RA2 fantastische gameplay is niet echt al te lelijk en de pm functieis het beste van alles alleen balen dat er vaak cheaters tussen zitten. en natuurlijk niet te vergeten de verhaallijn. 2. Unreal tournament ook een goede gameplay en goede mp functie. alleen balen dat ik er niet zo goed in ben. deze 2 spellen speel ik ook nog steeds :D
Link naar reactie
Op dit moment is het toch echt MOHAA, maja, het gaat hier om je all time favorite. Dat is age of empires 1. Speel het nog steeds. En oja, Y.A.R.N. op GameSpy. M'n toekomstige favoriten: -Fifa 2068 (schijnt hele mooie graphics te krijgen!) -Duke Nukem Whenever (de release date hopen ze snel te weten, mogelijk krijgen we de release date al over 2 jaar te horen :D) -En natuurlijk kijk ik ook uit naar de nieuwe games op de next-next-next-generation consoles. Jochem
Link naar reactie
Kingpin life of crime en dan de crash of de bagman mod. Eenzamen hoogte en het beste spel ooit!!! Voor die tijd had het wel briljant goede graphics briljante AI en vernieuwende gameplay!!! Op dit moment GTA 3 Vice city en MoH:AA blijft ook bovenaan mn lijstje! Strategy game is toch wel command and conquer 1 wat heb ik die 2 schijfjes grijs gedraaid zeg :D
Link naar reactie
Mijn aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller aller grootste is natuurlijk: Boter Kaas en eieren! Dan komen 1. RCT 1(inc add-ons) 2. GTA:VC 3. Timesplitters2 4. Theme Park 1(mooi,voor z'n/haar tijd) 5. Transport Tycoon,ik zoek ook nog Railroad Tycoon,weet iemand waar die te verkrijgen of te downloaden(als ie gratis is geworden,niet als warez). 8. Warcraft 1 (battle.net editie) 7. Theme Hospital(grappige ziektes en filmpjes)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...