Ga naar inhoud

Spel der spellen!?


Aanbevolen berichten

[quote:c1f89efc42="MiniKiler"]Yep, klopt.... Ik heb die vorige gemaakt, maar theuserhimself was toen nog geen geregistreerd lid. Misschien dat hij daarom deze nieuwe topic heeft gemaakt... :-? En Diablo II is nog steeds mijn grote favoriet (zie mijn topic ;) )[/quote:c1f89efc42] Sorry :oops: Ik wist niet dat hij al bestond en ik ben idd een nieuw lid grtz
Link naar reactie
  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

Mmmm erg moeilijk te zeggen wat mij favoriete spel is :wink: Op dit moment speel ik MOH erg veel (0nline). Ik heb voor de rest wel een rijtje met spellen waar ik erg veel plezier aan heb gehad. GTA 1 & 2 Rollercoaster Tycoon Transport Tycoon Emergency (jahaa emergency ja) Fifa reeks En mijn golden oldy Paperboy.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hmmm... waar zijn de adventures? 1. Broken Sword 2. Full Throttle 3. The Pandora Directive Als het om alle soorten spellen gaat staan er nog meer in min rijtje: Fifa 2002 (heeft iemand trouwens weleens kickoff 97 gespeeld? Was voor zijn tijd echt geniaal. En het gebruikte maar 2 knoppen geloof ik!) Toca 1&2 SOF2 Jedi Knight 2 Duke Nukem 3d Commander Keen Tactical Ops (voor UT inderdaad, alleen niet de nieuwste versie, die zuigt!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...